Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střípky o mužské chloubě

18. 05. 2020
18
11
864
Autor
trojort

    „Ty smrade!“ křičela cikánka, s odbarvenými vlasy na blond, na malého chlapce v trenýrkách, který měl pohled zabodnutý do země.
    „Co si uchyl?“
    Rozhazovala rukama a bylo zvláštní, že mu jednu nevlepila.
    „My se doma před malou stydíme svlíct a ty jí klidně ukážeš péro!“    
    Vykřikovala to na celou ulici, takže ono malé děvčátko nyní už i vědělo, jak se to jmenuje.
    Kluk stál jako opařený, ačkoliv ještě před chvílí na mě drze pokřikoval: „Hej! Hagride!“

    Jeden z havířů, když se opil, tak zpravidla rozkousal půllitr, a pak chtěl ukazovat svoje péro, protože o jeho otci se tvrdilo, že má pořádnýho utahováka.
    „A to je důvod, proč ho vždycky vezme jeho stará na milost, když se vrátí z lochu anebo dlouhýho tahu.“
    On měl tu smůlu, že nejen jablko padlo daleko od stromu.   
    Ale zase se bůhví proč nikdy nepořezal.

    Jak to udělat, aby chlapům pořád stál?
    Pro chlapa je to tuze důležité.
    Víc než revoluce a společenský zřízení.
    Když na to dojde, tak dycinky.
    Teprve až potom je začnou zajímat podružnosti jako je svoboda slova.

    Třepetalky jsou mořští živočichové.
    Hermafrodité, kteří se při rozmnožování snaží přechcat jeden druhého, protože ten oplodněný se stane matkou a musí se starat o potomky, kdežto ten "otec" si prostě jen dá cigáro.
    Ke všemu mají dva penisy, takže to musí bejt honička, jak oplodnit a nebýt oplodněn.

PS.
    Vše spěje k uspokojení.
    V dětství nám ovšem stačila jen koloběžka.


11 názorů

trojort
25. 05. 2020
Dát tip

...díky všem za přečtení...


trojort
25. 05. 2020
Dát tip

helen

...i Tobě...:-)


Jachula
25. 05. 2020
Dát tip

Do nekonečna se rozprostírá věčná falická otázka: "Mít či nemít. (A nebo jak by řekl klasik: "Mýt, či nemýt.) To, je oč tu běží, přátelé. Za mě super momentka.


lastgasp
20. 05. 2020
Dát tip

Vnější hrdost na mužství je mužům vrozená. Oproti ženám, na kterých vzrušení nevidíš, protože ho mají v sobě. Pokud jde o názvy, mám ve svém slovníku více jak 370 pojmenování male a více jak 300 female. Doporučuji knihu Diany Gabaldon a její sbírku synonym "Dávám ti své tělo"


:D jak komu


S ,,Pindíkem" stojí a padá svět. :-))))


 Dobrý večer, Jorte :-))


Andělka1
18. 05. 2020
Dát tip

Bezva. Ale že je těch názvů. My jsem se stěhovávali, čili třeba v Brně tomu říkal ten můj nejstarší šulín, na severu ČECH jinak, jiný název v Praze a okolí. Ovšem mrtvý jazyk - sanskrt má název krásný. LINGAM.


Ó vy muži....*/*


mezimraky
18. 05. 2020
Dát tip

Dobrý, lidovky mám rád, příště třeba o kolofrndě


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru