Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 22.

01. 06. 2020
4
2
415
Autor
Benetka

Hlava XXII.

https://www.youtube.com/watch?v=7cOum3d4-6U

Dnes má Slávek svátek.

Třebaže jinak mívá sváteček každičký páteček.

Jelikož PÁTEK je BLÁZNŮ SVÁTEK.

Možná snad proto chodí Slávek ke cvokařce vždy v pátek...

Jenže Slávek je také tak trochu přerostlé dítě. Ačkoli... Když dnes přál osobně Adámkovi ku svátku měl nejprve strach zdali si to nebude brát bezmála téměř šestnáctiletý jinoch nějak osobně. Leč opak je pravdou! No... Měl radost chlapeček náš malinkej... Slávek jej neviděl asi tak tři měsíce a za tu dobu má zas asi 10 kilo navíc. Takže skoro metrák... Na houpačce by to teď bylo asi fiftififti a krásně by to houpalo... Nicméně nemůže mu to mít za zlé a to především proto že jej nemá pod dohledem. Čili red hot peppers - maminka se musí víc snažit! Sic! Jinak se bude v pekle smažit. Ale né... Slávek si umí představit že dělá první poslední. Vždyť je to také její malinký chlapeček... (Sbohem a šáteček!) Je to prostě a jednoduše boj. Boj boj boj a zase boj. No jo no... Ten náš Boy... A to si ještě maminka stěžovala Slávkovi že jí dnes drobeček poslal čtyřicet SMS během asi pěti minut... LOL! To už se musel nechtěně smát i Slávek neboť to už je docela výkon! A Adámek to zdůvodnil slovy: Zbývalo mi čtyřicetpět korun kreditu a taťka mi dnes dá dalších třista - tak co? No... Je nesnadné naučit děti finanční gramotnosti. Aneb že penízky neprší z nebe a ani nerostou na stromech... Slávek se utěšuje tím že snad malilinko zmoudří věkem stejně jako on. Každopádně se ještě Slávek hodně bavil podstatou těch zpráv. Jednalo se o to,že Maličký má přesně za týden přijímačky na střední a dnes měl být na doučování z AJ spolu s kamarády. Jenže ti se jaxi po anglicku vytratili a on tam zbyl sám. Mami prosím - omluv mě z angliny. Mami prosím! Mami sedím tu sám jak dement! Mami mami mami prosím!!! A tak ještě vše krát 10... No a pak začala hodina takže... Takže Slávek musí zapsat smajlíka jakože se zařekl že je do textů fuckt! cpát nebude! :D ! No jo no... Vzácný to úkaz mu na tváři vykouzlil ten capart... So Apart...

Ale jinak dnes Slávek bojoval se smrtí víc než kdy jindy. A to nejsou žgryndy! Aneb další skoro bezesná noc plná převalování se až do třetí hodiny ranní kdy pro totální bolest zad přišel na řadu první brufen. Někdy se bolest nechá oblbnout. Ale to nebyl případ dnešní noci. A tak Slávek opět trpěl sám bez pomoci... No... Poté vstával s kruhama pod očima a současně s vůlí přežít dnešní den jak nejlíp to půjde. Ale dnes to prostě nešlo... A do toho mu ještě byl přivezen naprosto nepoživatelný oběd po kterém myslel že vypustí duši. A tak při tom ani nemyslel na to že je v něčem až po uši. Napoprvé Zlatohnědou zcela ignoroval - to bylo zrovinka ve chvilce kdy dumal zda vrhne či nikoli - a na podruhé když přišla tak s ní prohodil sotva tři slova a když se na ni díval tak si řikal že dnes ani ani ani vůbec není hezká...

Rozloučili se spolu slovy: 

TAK ZÍTRA.

 

 

TAK ZÍTRA.


2 názory

Alegna
02. 06. 2020
Dát tip Benetka

dodatečně všenej***


blacksabbath
01. 06. 2020
Dát tip Benetka

.......dnes jste všichni ...Ó jak jsi vtipný králi" ....čtu už třetí věc a fakt nemůžu.....smíchem......to jste se domluvili, že mě uchechtáte k smrti ? Tady mi stačily první čtyři věty......musela jsem si oddychnout a nabrat dech.....dočetla jsem......vzácný úkaz tenhle Slávek......zdá se mi to nebo ne?....má to rysy autobiografie.....tak zítra

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru