Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOUZLO VULKÁNŮ - pozvánka na výstavu

05. 06. 2020
23
48
1816
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

zvu vás na další virtuální výstavu obrázků

KOUZLO VULKÁNŮ,

na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek. 

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6135

 

 

 


48 názorů

vesuvanka
13. 12. 2020
Dát tip

Mílo, díky za prohlédnutí výstavy obrázků a za Tip :-)))


vesuvanka
14. 06. 2020
Dát tip

Milane, mám radost, že se Ti výstava líbí, děkuji za nahlédnutí a milou odezvu i Tip  :-)))


TonyWest
14. 06. 2020
Dát tip

Fakt nádherné


vesuvanka
10. 06. 2020
Dát tip

Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků, milou odezvu a Tip  :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip kouzelná_květinka

Janinko, těší mě, že se Ti procházka po vulkánech líbila. Na výbuch Mount St. Helens v květnu 1980 se moc dobře pamatuji, fotky byly tehdy v novinách na první stránce a záběry v televizi. Oblast zasažená erupcí byla vyhlášena národním přírodním parkem. Před několika lety jsem viděla dokumentární film o návratu života, který začínal kytičkou vrbkou úzkolistou, běžně rostoucí i u nás, a teď jsou tam lesy a žije velké množství zvěře.  Děkuji za zastavení a Tip :-))). 


Krásná procházka :-) děkuji, za mě nejvíce hora sv. Heleny :)


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za milá slova zde i pod galerií na Seniortipu, kde jsem Ti napsala poděkování :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Marti a Můro, děkuji za zastavení  a Tip :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Helen Zaurak, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Iwaki-san mě zaujala v dokumentárním filmu v televzi, věnovaném oblasti Tóhoku na severovýchodě Honšú, a tak jsem si vyhledala fotku, podle níž jsem malovala.  Díky Iwaki-san je tato oblast mimořádně úrodná i přesto, že je tam drsné podnebí, dlouhé zimy a hodně sněhu. Rýže vypěstovaná v Tóhoku tvoří asi pětinu produkce rýže v celém Japonsku. 


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Renato - bixley, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Malování a vulkány jsou mým koníčkem nebo spíše vášní.


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Jardo - revírníku, mám radost, že se Ti líbí, díky za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Jardo - Oldjerry, pohled na Fudži je od východu nebo spíše severovýchodu, park s květinami se nachází poblíž jezera Yamanakako, které je největší z pěti jezer v okolí Fudži. Těší mě, že se Ti líbí, díky za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Luboši, děkuji za zastavení a vysvětlení.


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Přemku, děkuji za zastavení a milou odezvu  Tip, a ještě jednou díky za krásně zpracované video  na youtube. Mám radost z jeho velké návštěvnosti :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

fialko, mám radost, že Tě obrázky potěšily,  a děkuji za zastavení i Tip :-)))


vesuvanka
06. 06. 2020
Dát tip

Irenko, to mě moc těší, napsala jsem Ti pod galerií odpověď :-)))


zeleda
06. 06. 2020
Dát tip

Byl jsem, díval se a znovu a znovu obdivoval. Krásné, Jano. 


Děkuji za možnost nahlédnout; dnes bych si asi vybrala IWAKI-SAN na ostrově HONŠÚ, vábí... možná něhou bílých květů v popředí v kontrastu se zasněženým vrcholkem Iwaki...  :-)


bixley
06. 06. 2020
Dát tip

Umíš to nám laikům nádherně přiblížit - nejen obrázky, ale i doprovodnými informacemi. Potěšila jsem oko i ducha.


revírník
06. 06. 2020
Dát tip

Krása.


Oldjerry
06. 06. 2020
Dát tip

Pohled ma Fuji ze západní strany? Zdá se mi to tak... paráda


Kočkodan
06. 06. 2020
Dát tip

Jani, já se pro jistotu ještě ozývám, že jsem to svoje souvětí myslel v tom přeneseném významu, jako pokus o humor.


lastgasp
05. 06. 2020
Dát tip

Jano tvoje obrázky znám dobře a líbí se stále i na YouTube https://youtu.be/8c17_Sr45aM


fialka...
05. 06. 2020
Dát tip

Tvé obrázky a znalosti jsou obdivuhodné. Opět potěšily  :-)


Gora
05. 06. 2020
Dát tip

Rádo se stalo, Jani.


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Irenko, děkuji za prohlédnutí obrázků, Tip, i za krásný komentář pod galerií :-)))


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Peter, děkuji za zastavení a Tip :-))). Jsem jen amatér a neumím spoustu jiných věcí.


Mnou maľované obrázky by sa vystavovať nedali. Závidím ti že to vieš.


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Honzo a Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Maruško, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Obrázky maluji podle fotek, ale hodně inspirace a "náboje" mně dodala návštěva italských vulkánů.


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Luboši, já vím a je mně to líto... Děkuji Ti za zastavení. 


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Renato, děkuji za prohlédnutí výstavy, těší mě, že se Ti líbila :-))). Obrázky maluji podle fotek, dříve zejména z knih a časopisů, v posledních letech z internetu. Podpisy a data u některých, zejména starších obrázků, skutečně nemám - někdy jsem malovala hodně živelně a obrázky nepodepsala. Akvarely jsou z období od roku 1998 do současnosti. Nejnovější je Fudži s modrými květinami, kterou jsem namalovala před týdnem. Delší popisy pod obrázky se bohužel celé nezobrazí, a já jsem se občas rozjela, takže leckde zůstala useknutá věta. 


To je prostě úžasné. Nejenom, že to nakreslíš, ale máš to štěstí vidět to na vlastní oči.


Kočkodan
05. 06. 2020
Dát tip

Jani, no nevím, ale já osobně na tvých obrázcích nic nevidím... ;-)


Vika
05. 06. 2020
Dát tip

no a už jsem tady. Zajímalo by mě, podle čeho to všechno kreslíš a v rozmezí jakého období ty obrázky vznikly? Někde máš data, ale většinou jsem nenašla ani podpis - taky možná blbě vidím. U některých obrázků dole se mi pak nezobrazil celý popis. Píšu takto prakticky, protože chválit tě to je... - opravdu máš tak neuvěřitelnou sbírku :-) a hezká výstava. 


Vika
05. 06. 2020
Dát tip

Jani, krásný už první obrázek, jdu se teprve podívat :-)


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Ivi, mám radost, že se Ti líbí, děkuji za zastavení a Tip :-)))


Děkuji za pozvání....obrázky jsou wow....


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Diano, mám radost že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a Tip :-)))


Diana
05. 06. 2020
Dát tip

Ano, Alegna má pravdu. Nádhera!


vesuvanka
05. 06. 2020
Dát tip

Liduško, děkuji za prohlédnutí obrázků, a moc mě těší, že se Ti líbí, díky i za Tip :-)))


Alegna
05. 06. 2020
Dát tip

Janičko, všechny tvoje obrázky jsou krásné, ale tyhle jsou nejpůsobivější*****


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru