Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výňatok zo zápisnice z valného zhromazdenia spoločnosti Armatursex

09. 06. 2020
1
1
257

Inšpirované skutočnými udalosťami

Sales Manager (SM): Potrebujeme po kríze zvýšiť obrat, má niekto v talóne nejaký ojeb na zákazníka?
Research and Development Manager (RaDM): V batériách sa spravidla vymieňajú len gumičky, čo keby sme na oddelení navrhli batériu-jednorázovku. Keď začne kvapkať, kúpite celú novú za ľudovú cenu 30 eur.
Zapisovateľka: Dobre som zachytila ten ojeb?
SM: Áno, Milada, len píšte, papier znesie všetko.
SM: To sa mi zdá overkill, nestačilo by vymieňať len ventily? Vyviňte nejaký sexy ventil, čo bude mať 4 polohy nastavenia. Pozerám cez okno na svoje nové Volvo, takže by sa mohol nazývať švortakt.
RadM: Dobrý nápad, vnútro bude keramické a cena ľudová, tak do 10 eur.
SM: Super, môžete na tom začať pracovať. Hlavne to navrhnite tak, aby sa to nedalo nijako opraviť, z predaja gumových tesnení za pár centov by som si musel o dva roky kúpiť najmenší Hyundai. Tak by som celkom isto prišiel o BSM a možno už ani nikdy  nevidel svoje deti.
RadM: Ten nápad s jednorázovou batériou je ale cool, pán magister.
SM: Pán inžinier, myslím, že vám z tohto kapitalizmu začína trocha jebať.
Zapisovateľka (tíško len pre seba): ....začína trocha jebať.


1 názor

SAM Myjava ještě funguje? :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru