Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji chaloupku

11. 06. 2020
12
20
972

Milí přátelé, posílám foto naší chaloupky. Je tam opravdu krásně. I s babičkou. :-)))


20 názorů

Já ti jí kus půjčím. :-)))


Dýchá z toho romantika. /*


Je tam krásně, Alegno, jezdím tam už 50 let a ještě pár bych ráda.


Když se to hezky nafotí, je uvěřitelné, že je to pěkné.


Ta zahrada vypadá, z tohoto pohledu, velmi hezky :)


Alegna
12. 06. 2020
Dát tip

jej, to je opravdová chaloupka, přesně, jak jsi psala, je tam krásně :)


trojort
12. 06. 2020
Dát tip

...to je opravdu k uvěření...


Také mám raději, když si mohu věci přiřadit ke konkrétnímu místu. Děkuji, Karpatský knihomol'.


Akorát nevím, Irenko, zda by babička vyslovila tu památnou Kemrovu větu.


Vraví sa Lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Pekne to tam vyzerá.


Gora
11. 06. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Tam by se klidně, Evži, mohlo natáčet Na samotě u lesa II.! Krása.


Já ti jich pár pošlu, Lubošku.


Zřejmě začněme pořádat ty adrenalinové víkendy s babičkou.


Kočkodan
11. 06. 2020
Dát tip

Hlavně kolem vchodu je už dost odpadlých perníků, to by měl dát někdo do pořádku


Čudla
11. 06. 2020
Dát tip

Krásné. Tam bych si uměl představit pobýt.. /*


bixley
11. 06. 2020
Dát tip

Evži, chaloupka je to přímo idylická. Taková z devatenáctého století.  Tam bych si to užívala. Možná i s babičkou. 


Evženie Brambůrková
11. 06. 2020
Dát tip Benetka

Když si to můžeš představit, je to takové bližší. :-)))


Benetka
11. 06. 2020
Dát tip

Když si v hlívě promítnu všechna ta Tvá vyprávění... No tak moc dík za foto ať jsem víc v obraze!!! :)


Evženie Brambůrková
11. 06. 2020
Dát tip blacksabbath

To zas jo. Když jde babi po obědě spát, dám si lehátko do zahrady a taky spím. A je to krásné. 


Tam musí být milo posedět.....u tebe je to s otazníkem..........máš-li někdy... jen tak čas.... ve stímu toho stromu.....točit palci, tlouci špačky ???......:-))))))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru