Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Létavice

18. 06. 2020
8
9
590
Autor
Helen Zaurak

https://www.youtube.com/watch?v=rfKnPHfo3Ts
Concerto for 2 Pianos in C Minor, BWV 1062: I. Vivace



 

V ohňostroji létavic započal příběh člověka.
Tak dávno, že si již nikdo nemůžeme vzpomenout.
Cosi věčného od těch dob v nás zbývá, jsme temnota i světlo.
Ve dne hledáme smysl života,
s nocí padá jistota,
nelze najít co není!
Je jen víra.
Ukazuje cestu z bezměrné lidské samoty,
kde do ticha se zasouvá ticho,
a sladkobolná píseň zní.


Lidské životy možná neplní zvláštní poslání, přesto je krásné
žít,
je-li přítomna láska.

 

_
 
 
 

9 názorů

srozumeni
13. 12. 2020
Dát tip

Krásně se čte......***


Děkuji mnohokrát za Tvůj komentář, Ostrichu, jsem za něj velmi vděčna.

Věřit ve vlastní síly..? nevím, někdy nepostačují... snad stále hledat Podstatu a procítit skutečnou Pokoru.

Děkuji :-)


Ostrich
05. 12. 2020
Dát tip

Díky za text i za ten odkaz, rád jsem si přečetl i poslechl. Ovšem nezměrná samota a bezesmyslnost? Když neseme řeč, hudbu, poznání, když jsme propojeni se vším životem před námi a jsme každý svým malým dílem zodpovědni za to, aby existoval, expandoval, rostl, byl odolnější vůči rizikům, katastrofám i po nás? Síla lidskosti kdysi vytvořila bohy jako projekty našich přání, Bach možná věřil tak jako Bolzano a dnes by vytvářel krásu podkreslovanou neuvěřitelným příběhem evoluce....

 

Jsme na tom čím dál lépe, čím dál víc můžeme věřit...ve vlastní síly?


Srdečně děkuji za zastavení, milá Vesuvanko, moc jsi mne potěšila, děkuji :-)


vesuvanka
24. 07. 2020
Dát tip

Krásná hudba Johana Sebastiana Bacha i Tvoje báseň :-))) TIP

V ohňostroji létavic započal příběh člověka...


Děkuji, Jorte, moc mě těší :-)

K Tvojí otázce, alespoň evoluční biologové snad mají jasno, živí tvorové a jejich vlastnosti včetně kladení vajec se vyvíjeli postupně. K evoluční změně, která udělala z předchůdce slepice opravdovou slepici, zřejmě došlo při spojování spermie a vajíčka. Dál si to raději přeber sám! :-))

Ještě jednou, moc děkuji.


trojort
20. 06. 2020
Dát tip

...stejně pořád netuším, co bylo dříve či vejce neb slepice...základní informace bez níž by to nejde...


Milá Ivi, moc a moc Ti děkuji za souznění. Já jsem včera v podvečer vlastně chtěla vložit jen tu hudbu, ale to se mi nezdálo vhodné, tak jsem připojila i text. Přišlo mi v tu chvíli, že snad mohu, kdybych jen jediného čtenáře a posluchače tu oslovila. A podařilo se! Mám obrovskou radost z Tvé reakce.

Mimochodem, jasně, máš v profilu rockerka, tak tedy dneska večer dávají na Artu záznam koncertu hudební skupiny Imagine Dragons, vím, nedají se zaškatulkovat přímo do rocku, i tak, už se na ně těším :-)

Hezký večer, Blacksabbath :-)


nádherná hudba....a tvůj slovní doprovod......líbí se mi...*/***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru