Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škaredá rozprávka

Výběr: Karpatský knihomoľ, Gora
20. 06. 2020
21
9
1330
Autor
dajakbol

Smrek, borovica, smrekovec,

nič nevravia, sú zakliate.

Mysli si, ale nepovedz.

Stmieva sa. Sedím na kláte.

 

Nad lesom vzplanul dračí prd.

Stratil som cestu a či prť?

 

Viac nevyleziem z jaskyne.

Lásky niet. Lásky nie.


9 názorů

dajakbol
13. 07. 2020
Dát tip

Drahí pristavivší sa, ďakujem vám pekne.


Gora
20. 06. 2020
Dát tip atkij

Dajak má na své básně /na sebe/ vysoké nároky. Čtenář už si jen užívá vytříbenost a sebeironii, která je pro něj tak charakteristická:-))


Karpatský knihomoľ
20. 06. 2020
Dát tip Gora, atkij

Keď čítam takéto verše, ktoré ľahko plynú, dokonalé rýmy, s ktorými som sa, pokiaľ mi pamäť siaha,v živote v žiadnej básni nestretol, vždy premýšľam, koľko to stálo námahy, času a koľko variant predchádzalo výslednej podobe. Aby potom mal čitateľ dojem, že písanie takých veršov musí byť hračka. 

Trochu smutné no aj humorné, ironické.


Silene
20. 06. 2020
Dát tip Gora

Kouzelná!

Ve mně ovšem okamžitě zažehla tužbu po další, kde by se vyskytovaly vedle prte přinejmenším i hánky, olovrant a žinčica.

A kdyby takový kousek autor následně brilantně přebásnil do češtiny, potom by se můj důvod k mrzutosti ještě rozšířil.


lawenderr
20. 06. 2020
Dát tip

být redaktor, tak ti dám už jen za prť výběr! Skvělé slovo a neznala jsem, budu se snažit ho nezapomenout, když je nejhůř, i prť dobrá :)

Ale celá krásná, víc nepovím:)


atkij
20. 06. 2020
Dát tip Gora, Karpatský knihomoľ

Pěkně škaredý rispet. Autor zapomněl, že pohádky mívají dobré konce. 

Líbí! Vzplanutí dračího prdu v rýmu s pěšinou mě odrovnalo. Opravdu nápadité. A taky si dosazuji vlastní obsahy:)


gabi tá istá
20. 06. 2020
Dát tip lawenderr

pekná je táto škaredá rozprávka...ja, Slovenka, som gúglila, čo je prť, hanba mi * :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru