Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen okamžik

21. 06. 2020
2
10
1532
Autor
Báseň_roku

FORMA HLASOVÁNÍ: přímo pod 3 vybraná díla napište Hlas nebo Dávám hlas.

Tipy se rovněž mohou dávat dalším básním, na něž nevyšly 3 hlasy, ale do závěrečné rekapitulace se nepočítají! Diskuse nad díly je vítána!

AUTOŘI, vyčkejte prosím s vystavením své básně na vaši autorskou stránku až PO VYHLÁŠENÍ a přiřazení básní k vašim nickům, děkuji!

 
Jen tak sedět, nevidět.
Nebo vidět?
Po mraku jenom díra
Cítím to.
 
Mít štěstí jen se dívat.
Někdo ho nemá.
Nevidí nebe
Necítí déšť.
 
Cítím nebe,
vidím déšť.
Nemá každý štěstí
vnímat  okamžik.

10 názorů

Báseň_roku
30. 06. 2020
Dát tip a2a2a

Posoutěžní podoteky:

Jen okamžik

Na první pohled zralá, stručná, pěkná momentka. Záblesk chvíle. Při bližším pohledu zjistíme, že z hlediska stručnosti a výmluvnosti by se dala zkrátil i na polovinu. Možná by jí to i více slušelo.

 


Také tuto báseň musím vyloučit, zůstává mimo soutěž pod čarou...autor se k básni hlásí před ukončením soutěže, což je za cca 10 minut.


Careca
30. 06. 2020
Dát tip

Děkuji za tip. Ano, měl to být pokus nechat to trochu otevřené....


Silene
29. 06. 2020
Dát tip

Jsi fajn, okamžiku.

Vnímám dva verše bez koncové interpunkce, jestlipak jde o záměr?


K3
21. 06. 2020
Dát tip

Je to milé.


Gora
21. 06. 2020
Dát tip

Pod mini se dá nalézat... pro toho, kdo se vžije...


lawenderr
21. 06. 2020
Dát tip

:)) je fajn, že jsme se pocitově sešli - pod cizím dílem - fajn vědět, že nejmíň/nejvíc může být tak akorát i pro někoho jiného :) 


Careca
21. 06. 2020
Dát tip lawenderr

Jen tak sedět, vnímat okamžik....i tohle někdy stačí jen mně )))...díky za reakci)


lawenderr
21. 06. 2020
Dát tip

Jen tak sedět, vnímat okamžik - víc nepotřebuju, zbytek mám navíc, leda by to byla báseň ... :) ale je to jen můj pohled neklidným okem, ty to máš v pořádku:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru