Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kráva

21. 06. 2020
2
6
847
Autor
Báseň_roku

FORMA HLASOVÁNÍ: přímo pod 3 vybraná díla napište Hlas nebo Dávám hlas.

Tipy se rovněž mohou dávat dalším básním, na něž nevyšly 3 hlasy, ale do závěrečné rekapitulace se nepočítají! Diskuse nad díly je vítána!

AUTOŘI, vyčkejte prosím s vystavením své básně na vaši autorskou stránku až PO VYHLÁŠENÍ a přiřazení básní k vašim nickům, děkuji!

 

 

Jsi bídák, který mě možná rád měl,

ale ze dne na den na mě zapomněl.

 

Našel sis jinou krávu,

se kterou teď sekáš trávu.

 

Tak si spolu žijte do smrti,

když už nechceš jiný život poznati.

 

Až ti kráva uteče na jinou pastvinu,

budu mít už velkou rodinu.

 

Ty zůstaneš sám a sám,

protože si přebíral.


6 názorů

Báseň_roku
30. 06. 2020
Dát tip a2a2a

Posoutěžní podoteky:

Kráva

Typický ženský námět v poněkud drsnějším hávu. Drsnost se promítá i do nezvládnuté anarchické formy.

 

 


K3
22. 06. 2020
Dát tip

Neobvyklé, vyřčené přímo od plic.



Gora
21. 06. 2020
Dát tip

Jestli mne některý z příspěvků do II. kola překvapil /pousmál/, byl to právě tenhle... 


lawenderr
21. 06. 2020
Dát tip

Jestli je to kráva, jako fakt kráva, tak s ní toho moc nenaseká, krávy nemaj ruce na kosu a všechno sežerou ... takže cajk, kráva se pomstí za tebe! :)

Hele, na mě málo kráva/tráva, do smrti/poznati - to nechceš! :)) Zkus si jen tak něco čmárnout bez rýmu, když to půjde  ... jsi básník :)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru