Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láska nespadla z nebe

21. 06. 2020
5
10
1363
Autor
Báseň_roku

FORMA HLASOVÁNÍ: přímo pod 3 vybraná díla napište Hlas nebo Dávám hlas.

Tipy se rovněž mohou dávat dalším básním, na něž nevyšly 3 hlasy, ale do závěrečné rekapitulace se nepočítají! Diskuse nad díly je vítána!

AUTOŘI, vyčkejte prosím s vystavením své básně na vaši autorskou stránku až PO VYHLÁŠENÍ a přiřazení básní k vašim nickům, děkuji!

 

prožijeme si svoje

a nepotřebujeme k tomu

galaktický gesta

řekla jsi

a tvoje kůže byla ušitá

nadpozemskými hady

a pálila

jako meteorit

spadlý do kýblu

po nedělním obědě

 

kolem našeho těla

lítaly komety jako rachejtle

láska nespadla z nebe

musela se zrodit

z hmoty co nebyla

jako teď

řekla jsi

a položila sis moji ruku

na vesmír co plul

ve tvým břiše


10 názorů

Děkuji všem a jsem rád, že báseň zaujala. Jen bych a priori nestavěl "klasické" výtvory nad "chlapácké". 


Posoutěžní podoteky:

láska nespadla z nebe

Soudobá poměrně otevřeně milostná báseň. Tedy na téma, kterého soudobá poezie trochu ostýchá.

Text je poněkud „chlapácký“ a nemůže se rovnat nejlepším klasickým výtvorům. Přesto má svůj lyrický náboj a zaslouží ocenění.

 

 


Líbí se mi, a celé básni dávají zoosobnění, ta tvoje "zacílení" - řekla jsi

A pak bych se jen opakoval po předchozích komentátorech


Kočkodan
28. 06. 2020
Dát tip

HLAS


Kočkodan
28. 06. 2020
Dát tip

Tohle dílko mělo (obzvláště po tom závěru) velikananánskou šanci skončit v mé osobní trojce. A jak ukáže druhý koment, šance se vskutku proměnila v drahocenný bodík. :-)


K3
23. 06. 2020
Dát tip

Hlas


K3
22. 06. 2020
Dát tip

Zvláštní poetika, tipoval bych jednoho pána ale radši nevyslovám.


Hlas


Gora
21. 06. 2020
Dát tip

Spojení něčeho přízemního / spadlého do kýblu / a nadpozemského / lítaly komety jako rachejtle/ vytváří láskyplnou báseň:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru