Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro ve Středohoří

22. 06. 2020
8
8
535
Autor
Oldjerry

 

V mlází ještě sníh a cesta sahá až ke kolenům, ale v borovicích nízké slunce vytvořilo iluzi…

Na pařízku jako dlaň už se vyhřívá tesařík (snad je to)...  louži vedle loňského listí nebe přemalovalo na modro

to by se to psalo...

 

jenže zmrzlé ruce sní o něčem jiném, hm... tak prodloužit krok a pak psát…  jojojo! (ale až dřevěný klíček odemkne kamna a dech nebude vidět).

 

Hodiny zakukaly dobrý den, ale okna to viděla jinak… Vypinač ani nehledám a zapaluji svíčku. Sníh v mlází už jistě nevidí na cestu, tesařík zmizel v dutém dubu a v lese už ve čtyři není slyšet ani ticho.

 

Já a tužka píšeme… o jaru… Jaro?  Hm… jen povystrčilo nos, ale my už o něm víme všecko…

 


8 názorů

Oldjerry
19. 08. 2020
Dát tip

Dík za vaše názory a tipy


Oldjerry
27. 06. 2020
Dát tip blacksabbath

Původně to byla poznámka jako motiv na možnou bíseň, nakonec to skončilo skoro v původní podobě. Já mám sobotu bílou - včera jsme vdali vnučku - zase jsem viděl úkaz: svítící oči...


mně se to líbí.....povystrkuju nos....a ta slovíčka jarem voní....*/***


Oldjerry
23. 06. 2020
Dát tip

Janičko a Irenko: DĚKUJI jsem rád, že se vám líbí  - les - moje láska a hobby... naposledy před třemi roky, je to smutné...

Kočkodane - o Ríšu nejde, ale o Plagionotus arcuatus    (:-D

 

Gora
22. 06. 2020
Dát tip

Umíš... a já ráda četla.


Kočkodan
22. 06. 2020
Dát tip

Já jako čtenář zakukám: Dobrý. A nedělám si z tebe dobrý den.

 

Jenom malá poznámka – jestli jde o Richarda Tesaříka z Yo Yo Bandu, tak by mělo být velké písmeno... ;-)


vesuvanka
22. 06. 2020
Dát tip

Jardo, miniatura je pěkná, vtáhne do atmosféry, potěšil mě i název :-))) TIP


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru