Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hranolky od benzínky

26. 06. 2020
9
6
577

červen 2020

Znal jsem jednoho chlapa, který se neměl rád a sám o sobě s oblibou říkával, že je čurák. Byl zakomplexovaný a nikdy neměl holku. Žádná ho totiž nechtěla.

 

Čím dál tím častěji se mu zdálo, že slunce zapomnělo zapřáhnout do svého kabrioletu fantazii.

V takových chvílích ta žlutá koule zůstávala pod obzorem a plakala. Vypadala jako panenka Barbie, které někdo utrhl hlavu s blonďatými vlásky.

S utrženou hlavou člověku ani barbíně nesvítá, život i tvorba jsou pak na draka.

 

Kolem svítily jen elektrické zářivky.

Sebevrah s nožem zapíchnutým do břicha předčítal sletu havranů, kteří vypadali jako psychiatři, dopis na rozloučenou.

Opodál stál za svým stojanem mazal a maloval to shromáždění s neobyčejnou vervou vlastní všem samoukům.

 

Jedna velmi krásná psychiatrická vědátorka měla na tom plátně žluté vlásky, které vypadaly jako slunce, jež se v poslední chvíli vyhouplo zpoza kopců. Trochu to připomínalo van Goghův Portrét doktora Gacheta.

 

Slunce plující ve své bárce azurovým mořem dne, se vždy znovu a znovu podobá chlapovi, který se dívá na porno. Dotírá svými paprsky, které jsou jako drobné ruce, tak dlouho, dokud nepohasne.

 

Dokonce i v hranolkách od benzínky je trochu tepla.


6 názorů

Děkuji všem čtenářům za čtení a komentátorům za jejich názory.


lawenderr
27. 06. 2020
Dát tip

Líbí se mi ta poslední věta - skvělá:)


Alegna
26. 06. 2020
Dát tip

zajímavé, možná truchu vyhraněné*


stromeček
26. 06. 2020
Dát tip

tak nějak si nejsem jistý, jestli je na tohle už svět připravený.


Pentlochnap
26. 06. 2020
Dát tip Gora, blacksabbath

Poslední věta mi připomíná jedno moudro ze stánku kde prodávali kafe:

"Nehaňte naši kávu, i vy budete jednou slabí a studení!"


Pozoruhodné a originální náhledy. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru