Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se stát celebritou

27. 06. 2020
18
38
1895
Autor
bixley

Řada lidí už od dětství touží zařadit se mezi celebrity. Být jakousi pomyslnou hvězdou na veřejném nebi. Jak to tedy zařídit?

Nejprve se musíme zamyslet, jaké máme schopnosti. Pokud máme přitažlivý vzhled, je to první krok k úspěchu. Jako dívka či žena se můžeme vrhnout na modeling. Pokud máme i nějaké vlohy navíc, můžeme zvážit sportovní, uměleckou nebo politickou činnost. Z umění ovšem musíme vybrat takovou oblast, kde budeme co nejvíc vidět, například herectví, zpěv, tanec a podobně. Rozhodně ne výtvarné umění, protože když budeme doma malovat obraz, tak nás nikdo neuvidí. Škola v daném oboru ovšem také nemusí být zárukou, že se mezi celebrity dostaneme. Nejdůležitější je totiž na sebe patřičně upozornit. Třeba chodit na castingy televizních seriálů, které mají velkou sledovanost. Ochotně novinářům poskytovat interview.

Pokud potřebné vlohy nemáme, nemusíme házet flintu do žita. Stačí mít mezi celebritami nějakého rodiče nebo příbuzného a potom na sebe začít upozorňovat psími kusy: opíjet se na večírcích, fetovat, jezdit jako blázni na motorce atakdále, to si nás média určitě hned všimnou. Pokud ani nemáme významného rodiče, potom je třeba vyhlédnout si mezi celebritami potenciálního partnera či partnerku a začít se s ním objevovat na veřejnosti. To zabere na beton.

Ale než se do toho všeho pustíme, musíme se zamyslet nad tím, jestli chceme být po zbytek života pod drobnohledem médií. V případě, že nám takový život vyhovuje, tak směle do toho.

 

P.S. Pro mě by to tedy nebylo. Jsem nejradši, když mě nikdo nevidí.


38 názorů

bixley
18. 07. 2020
Dát tip

Máš pravdu, zeledo. Některé celebrity jsou opravdu hodny svého jména.


zeleda
17. 07. 2020
Dát tip

Pěkně jsi to popsala. Zaplaťpánbůh jsou i celebrity, které světu něco přinášejí a bez zbytečného exhibování. 


bixley
15. 07. 2020
Dát tip

Díky za tip, Hano.


Philogyny
05. 07. 2020
Dát tip

nevidím ;) 


bixley
02. 07. 2020
Dát tip

Lapezko, díky za tip.


bixley
01. 07. 2020
Dát tip

Máte oba pravdu, když někomu vykouzlíme úsměv na tváři, je to vždycky cennější.


K3
01. 07. 2020
Dát tip

To máš pravdu, nepřímá chvála je opravdová, mnohem ceccější. Ještě k těm celebritám. Zní to jako instantní laciná hvězda. Kdo se nechce nechat přetřásat bulvárem, nenechá se.


zzlatý
01. 07. 2020
Dát tip Gora

Nějak se mi dere na mysl: "Světská sláva - polní tráva". Mnohem důležitější, než se někde natřásat je, zda to co člověk dělá, působí radost a nějaké obohacení i jiným lidem. Příkladně si dovedu představit, že někde v hospůdce na zahrádce sedí s rodinou kadeřnice a kolem projde dáma s pěkným účesem, který stvořila naše kadeřnice a slyší chválu na účes této paní od neznámých žen, sedících na stejné zahrádce, které nevědí nic o přítomné autorce účesu. 


bixley
30. 06. 2020
Dát tip

Tak tak. :-)


trojort
30. 06. 2020
Dát tip

...nikdo by nechtěl být celebritou a přesto jsou---


bixley
29. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, zzlatý.


bixley
28. 06. 2020
Dát tip

Přemku, to se načekáš! O ničem takovém nevím...


lastgasp
28. 06. 2020
Dát tip

Přečetl jsem se zájmem a zmocnil se mi dojem umocněné skromnosti. Myslím, že již redaktorské postavení mezi obyčejnými Písmáky svědčí o tvém věhlasu, a tedy se budu strašně rád ukazovat v tvé blízkosti. Bezva. 


bixley
28. 06. 2020
Dát tip

:-)))


V závere som sa spoznal ;-]


bixley
28. 06. 2020
Dát tip

Evži, naprosto rozumím.

Karle, hlavní je, že ti to přináší radost.

fialko, děkuji za tip.


K3
27. 06. 2020
Dát tip

Slovo celebrita se mi přímo hnusí, je zavádějící. Trochu toho úspěchu by neškodilo, myslím že to je sen mnoha písmáků. Tak tedy aby to neznělo hrdopýšsky, toužím po posmrtné slávě:).


Můj sen byl být šedou eminencí. A taky malovat si doma v klidu ty své obrázky :-)))


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, Čudlo.


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

:-)))


Benetka
27. 06. 2020
Dát tip blacksabbath

...a dívky ani nemusí mít vlohy.

Stačí (v)hodně roztahovat nohy...


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, to si přečtu. :-)


stromeček
27. 06. 2020
Dát tip

dost mi to připomíná jednu úvahu Arnošta Lustiga "Jak nebýt prostým občanem"


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

:-)))


též není moji prioritou státi se celebritou :-):-)...*/***


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

To je nás asi víc. Dík.


Alegna
27. 06. 2020
Dát tip

pěkný návod :), ale jsem na tom stejně jako ty*


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, aleši.


bixley
27. 06. 2020
Dát tip Gora

Ireno, máš to místo čtení o nějaké celebritě!

Kočkodane, chápu, máš to těžký život! Nos stále roušku!!!

Majaksi, světadíly se nemusí jen objevovat,mohou se i navštěvovat! :-)


Kočkodan
27. 06. 2020
Dát tip

Potvrzuji, že je to často dost únavné. Sotva udělám pár kroků, už se ke mně hlásí nějaký člověk s prosbou o autogram. Nebo se chce se mnou fotit. Či si povídat. Minule jsem šel s plasty a plechovkami ke zhruba 300 metrů vzdáleným kontejnerům 41 minut! (Schválně jsem si to stopnul.)


Gora
27. 06. 2020
Dát tip

Renato, zábavné počtení třeba na prázdninový víkend!


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Přesně tak, není o co stát.


vesuvanka
27. 06. 2020
Dát tip

Pěkně napsané a výstižné :-))). TIP. Celebritou bych také nikdy být nechtěla.


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, Vesuvanko.


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Autor nechtěl nic objevit, jen upozornit, jak někteří na sebe chtějí upozornit. :-)


bixley
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za tip, Revírníku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru