Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hněv orla

27. 06. 2020
1
4
340
Autor
Prince

Na svůj stý lov se vydal zaslepený pytlák stezkou jemu dobře známou. 

 

Dnes mě nic nepřekvapí!“ - Prohlásil hrdinně před výpravou.

 

Nad rozlehlou krajinou v tu dobu zlostně kroužil orel. Nezdvořilý hluk údolím projíždějícího Jeepu totiž vyplašil nedalekého zajíce, jenž se vydal hbitě na úprk.

 

Hlupáku, o lovu nevíš zhola nic!“ - Provolal na pytláka z výšky hladový orel.

 

Ten se ovšem tvářil jakoby nic. S puškou na rameni se vydal vyhlédnout si svou jubilejní trofej. Pocit vzrušení však již nepřinášela hlava bůvola ani paroží překrásné antilopy.

 

Bez slonoviny se dnes domů nevrátím!“ - Bez špetky pochybnosti zapřísahal se.

 

Orel se ladně snesl po proudu větru, aby se ujistil zda ho jeho dokonalý zrak nešálí. Pytlák totiž bez váhání zamířil svou zbraň na nic netušícího velikána. Prásk! Údolím se prohnala dalekonosná rána. Naštěstí náhlý boční vítr smrtící kulku vychýlil několik stupňů od svého cíle. Dusot zplašené zvěře byl ovšem tak působivý, že přes něj nebylo možné zaznamenat hlasitý hněv orla. Ten totiž, narozdíl od pytláka, vyhodnotil sílu větru správně a s naprostou přesností se spustil k zemi. Pytlák se sice pokusil na poslední chvíli o přikrčení, ale orel mu stihl svým perfektně nabroušeným drápem pohladit karotidu.

 

Nakonec tedy dostál svému slovu a domů se již nevrátil.


4 názory

stromeček
27. 06. 2020
Dát tip

jen drobnost, na čtrnáci řádcích devětkrát slovo pytlák je přece jen trochu moc, ale jako bajka fajn :-)


Pentlochnap
27. 06. 2020
Dát tip

Už zase "kulky". Ach jo.

Platí co jsem napsal u HCR-054 viz:

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=508009


Prince
27. 06. 2020
Dát tip

Díky za výborný poznatek, upravil jsem :) 


blacksabbath
27. 06. 2020
Dát tip Prince

zajímavé.....tady bych slůvko ladně vynechala...."drápem ladně pohladit karotidu"....máš ho tam totiž vícekrát.....jen můj názor.........*/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru