Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaše

29. 06. 2020
8
8
670
Autor
Ozzozorba

Jsem v lese a nad ohýnkem si připravuji večeři. Dřepím a míchám kaši.  V plecháči to meditativně bublá, v ohni praská a plameny dovádějí.

Ozve se oheň: „Beze mě by ta kaše nebyla.“ A oblízne kotlík.   

„Vždyť vycházíš ze mne.“ Pravilo polínko a puklo, až z něj vylétly jiskry.

„Beze mě by nebylo dřeva na kaši.“ Zasyčela voda.  

Do rozhovoru se zamíchalo slunce, vzduch a fazole a začaly se ozývat i vzdálené galaxie, a když jsem jídlo promíchal, všechny hlasy ustaly, krom jediného; kručení v žaludku; a když jsem se pustil do kaše, připadalo mi to jako bych pojídal hvězdy.


8 názorů

Ozzozorba
17. 07. 2020
Dát tip

v poho :) na každý pád z hvězd jsme stvořeni - to už potvrdila věda a není k tomu třeba mystiky (aby se chápalo). 


kyubnot
16. 07. 2020
Dát tip

Meditativní bublání, pojídání hvězd - bezvýznamné plky typu Coelho a Dušek, které drží pohromadě opsaný joke-based story. Sorry, ale nic jinýho v tom nevidím.


vesuvanka
29. 06. 2020
Dát tip

Moc hezké :-))) TIP


Alegna
29. 06. 2020
Dát tip

kouzelné***


Gora
29. 06. 2020
Dát tip Ozzozorba

Všechno se vším... fajn, Ozzo.


Ozzozorba
29. 06. 2020
Dát tip

Jo! Dobrý. Tento jsem neznal :)


Pentlochnap
29. 06. 2020
Dát tip Ozzozorba

To mi připomnělo jeden z notoricky známých vtipů:

Facebook říká - já znám všechny.

Wikipedie říká - já vím všechno.

Google říká - já najdu všechno.

Internet se ozval - beze mne by jste nebyli nic.

A elektřina - no tak se uklidníme, ano?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru