Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2020/II. vyhlášení výsledků

30. 06. 2020
3
12
1767
Autor
Báseň_roku


12 názorů

LGarro, díky za uznání, potěšilo! Začátkem září bude Báseň roku vyhlašovat třetí, podzimní kolo, je pomalu čas chystat si  básně... díky vám všem za pozornost, kterou věnujete soutěži!


LGarra
02. 08. 2020
Dát tip

Jsem příjemně překvapena :). To muselo dát práce... Gratuluji všem zůčastněným... ( PS: prostě "wow!")


Kočkodane, díky za pochvalné slovo.


Kočkodan
03. 07. 2020
Dát tip

I já přicházím se svou špetkou do gratulačního a děkujícího mlýna. Osůbek by bylo víc, ale vypíchnu Vivian za soutěžící a Goru za organizující.


Thea v tramvaji
01. 07. 2020
Dát tip Alegna, Báseň_roku

Vivi moc gratuluji! Tipovala jsem tebe, jako autora :)))Uznání a potlesk všem, kdo se zůčastnili! A poděkování Goře za skvělou organizaci!


Alegna
01. 07. 2020
Dát tip Báseň_roku

gratulace vítězce, ale i všem účastníkům, Goře poděkování


Gora
01. 07. 2020
Dát tip

I nám, Vivi...

Nick BR přidal - po uzavření soutěže - svůj náhled na jednotlivé básně - podotýkám pro ty, kdo se již k soutěžním básním v Hlasování nevracejí... odkaz v prvním komentáři zde umožní rychlé "listování" v básních ještě anonymních... a přečtení zmíněných komentářů.


Taktéž moc děkuji - za čtení, milé komentáře, podporu, soutěž obecně :) Co víc říct... jdu si tedy své Pomalé vlaky vyvěsit oficiálně. Bylo mi ctí. :)


Autoři si mohou své básně vystavit na své stránce.

Atkij, Muamarku, díky za hezká slova.  Pěkné letní dny všem přeje tým BR:-)


Muamarek
01. 07. 2020
Dát tip

Gratuluji, Viv - a organizátorům děkuji za tento zážitek. Těším se na další kolo...


atkij
01. 07. 2020
Dát tip

Viviana Mori, básnířko kouzelná, gratuluji k vitezstvi!!! 

Ostatním díky za spoluúčast. Bylo co číst:)

Organizátorce  posílám veliké poděkování. 

Závěrečná zhodnocení: To ty? Či Safián? Každopádně skvělá práce. Obdiv. 


Báseň_roku
30. 06. 2020
Dát tip atkij

Hlasování v BR II.kolo/2020

Děkuji nyní již odtajněným autorům za účast a vítězům blahopřeji! 

Děkuji lastgaspovi a Dannymu za tabulku. Díky všem, kdo se na tomto kole soutěže podíleli.

III. kolo celoroční Soutěže v Poezii se uskuteční v září 2020.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru