Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vichr

10. 07. 2020
8
10
636

Nejprudší vichr 

vyvrácený větrolam -

pírko je celé


10 názorů

díky Rajmunde


Rajmund
21. 09. 2020
Dát tip

Jako s tou třtinou-ale budiž..


máš recht, dokonalý to není


Rajmund
03. 08. 2020
Dát tip

celé pírko..no nevím..třtina se ohne u cesty Tao..zde mi to nedává uspokojivý smysl


Jitko, já a haiku se milujeme, i když ono o tom ještě neví! Nebo jemu je to fuk?

A tak jsem rád, když mi napíšeš.

 


atkij
12. 07. 2020
Dát tip

Ajooo:), milý Voříšku. Pekelně adrenalinová situace. Kontrast poházených větrolamů, polámaných, vyvrácených stromů a naštěstí celého auta. To bych brala jako výchozí. Neříkám, že autenticita musí být vždy na prvním místě. Ale určitá věrohodnost okamžiku by měla být v haiku důležitá. 

Ráda Tě čtu a říkám si, kdy už přijdeš k haiku blíž. Těším se na to. I když tobe je to asi fuk:)

 


viděl jsem mlhu, cítil cibuli

... sranda

Je to o vichřici nedaleko Pohořelic, větve lítaly vzduchem, slejvák, kroupy, vyvrácené stromy, naštěstí směrem od silnice, takže moje auto zůstalo celé. Vlastně ty větrolamy s tím vichrem bojovaly, ale marně.

Pírko (to jsem samozřejmě neviděl) ale cca předevčírem mě napadlo, že to se větru poddá, nebojuje ... a asi proto se mu nic nestane.

 

 


atkij
11. 07. 2020
Dát tip

Popis mi, prosím, přesně tento okamžik. Co jsi viděl, cítil atd...


víc než hektolitr

jsem si vzal-

podmínka se vyplatí

 


Kočkodan
10. 07. 2020
Dát tip

Víc než jen litr

úplatek málokdy dám

neshniju v cele


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru