Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

známe více stínů než-li barev

16. 07. 2020
22
10
697
Autor
trojort

Vypadala jako Avril Lavigne v čase, kdy se Avril ještě ani nenarodila.
Bydlela na Hlavní třídě nad kavárnou Korzo až pod střechou domu.
Dívali jsme se z okna na lidi a povídali jsme si.
To okno bylo tak vysoko, že nad námi bylo už jenom nebe.
Vesmír a nic anebo všechno.
Vypili jsme hodně čaje.
Pod námi v kavárně bouchaly láhve šampaňského.
Nakonec mi poslala svatební oznámení, že si bere nějakého svědka osmého dne.
Nebo sedmého?
Matka mi říkala, že je to od ní hezký.
Nikdy nebyla u nás doma, tak ji nestačila označit za děvku.


10 názorů

Katariina
04. 10. 2020
Dát tip

Tahle bolavá nenaplněná romantika je skvělá! Minimálně ke čtení! Díky! 


trojort
28. 07. 2020
Dát tip

...děkuji...


kilianew
18. 07. 2020
Dát tip

Nic si z toho nedělej.  Tak už to v živote chodi. ..


Někdy je lepší matkám nic neříkat. A mnohdy by matky měly raději mlčet.


lastgasp
17. 07. 2020
Dát tip

Většinou je dobré ušetřit matky vulgarismů a sebe zklamání. Bezva zkušenost.


Indianska
17. 07. 2020
Dát tip

Ty matky. Kéž by na ně byly univerzální šroubováky.


To okno bylo tak vysoko, že nad námi bylo už jenom nebe.....bez stínů ...*/**

(Avril Ramona Lavigne Kroeger je kanadská pop rocková zpěvačka osmkrát nominovaná na cenu Grammy......a je to kočka...... https://www.youtube.com/watch?v=fzb75m8NuMQ)


bixley
16. 07. 2020
Dát tip

Jak krásné, bydlet tak vysoko, že je nad námi už jen nebe...

bouchaly


Alegna
16. 07. 2020
Dát tip

Pro mě je to takové "výstižně lyricky čisté" od Bydlela po šampaňské :)*


Kočkodan
16. 07. 2020
Dát tip

 

Já jsem svého favorita objevil az v posledním souvetí, coz ale neznamená, ze jsem se celou dobu nudil a netrpelive vrtel. :-)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru