Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Takhle se ke mně nebude nikdo chovat!

16. 07. 2020
1
4
683
Autor
Eternitas

https://www.youtube.com/watch?v=InyT9Gyoz_o

 

Kdybych se měla ze všeho udělat na papír, neexistoval by začátek ani konec.

Jsem jen dlouhá nekonečná čára na seznamu vesmíru.

Ty si mi tenkrát přinesel čokoládu za deset korun a já ti cpala brašnu dobrotama za tisíce.

Ano, nikdy jsi nebyl hoden mých vzdechů, mokrých stop na podlaze, nočních výjezdů. 

Naštvaná na ticho cos mi napsal na rozloučenou.

Tu fotku mi vrať, tu nemůžeš mít. Ty už si nikdy nesmíš připomínat mou tvář. Ty na to nemáš právo.

Ty nejsi slušný člověk, tys nic a já jsem všechno.

 

Nejsem opilá, jsem jen v píči z toho, že jsem mohla tolik let házet perly nemožnýmu kokotovi bez koulí. 

Tu fotku mi nevrátil, i když jsem ho žádala, ať mi ji pošle do práce. Žádná odpověď. Špína!!!


4 názory

Benetka
18. 07. 2020
Dát tip Eternitas

Lásko má...

Takhle se k Tobě 

NIKDO

NIKDY

NESMÍ

Chovat...


stromeček
17. 07. 2020
Dát tip

ani to úvodní video neobhájí, že jsme vystaveni tomuto výpotku nasranosti


Safián
17. 07. 2020
Dát tip

Trochu inovovaná, chlapsky vulgární, přesto typická ženská lyrika. Nevidím na ní nic smutného. Je jen dalším svědectvím o ženské i mužské nejapnosti.


Je to smutné

Hodně lidí má podobnou zkušenost


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru