Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PODNIKATELSKÁ

07. 05. 2002
4
0
2553
Autor
Gatty

tak tedy je další moje dílko má svláštní formu Yttagsonet pochopitelně že to není něco objevného, básnička má sice podivnou formu, ale rozhodně to nechci vydávat za něco nového, chtěla sem se jen vysmát takovym těm Petrarcům, co si vymýšlej nevý formy, aby se je ostatní horkotěžko pokoušeli napodobit Obsahově je básnička o příteli mého táta. Takže doufám že to otec nikdy nebude číst Znáte tuhle? PODNIKATELSKÁ v uzavřeném Mitsubischi chcíply mi v tom hico myši

Peněz má jak nasráno

na aktovce napsáno

já jsem z firmy ICL

dáme vám všem na prdel

 

Amerika nás má ráda

podporuje nás i vláda

hrajeme se s paragrafy

nepapáme žádný blafy

 

jezdíme jen v nóbl fárech

večeříme v nočních bárech

milujem jen drahé ženy

pliveme na nízké ceny

 

žijem na vysoké noze

ale přesto dost uboze

láskou náš svět neoplývá

času na ní už nezbývá

 

koníčky my nemáme

odpočinek neznáme

mít prachy je sice fajn

co s nimi však nemám šajn

 

Na taxíka zbrkle mává

nezastavilto se stává

a almužnu žebrák žádá

nastaví mu jenom záda

 

s lůzou on si nezadává

prachy jen tak nerozdává

žena stará ani mladá

zadarmo ho nemá ráda


Gatty
19. 06. 2002
Dát tip
velmi vtipné Katerina právě si se ztrapnila

Katerina
04. 06. 2002
Dát tip
ups, radsi nic nerikam, abych se pred tebou vlastne hodne nestrapnila, protoze to bych proste neprezila :-|

Gatty
30. 05. 2002
Dát tip
no vidiš, tu neznám Gaste, ale je moc pěkná, pravda pravda, pravda, i když asi ne absolutní

Gastarbajtr
21. 05. 2002
Dát tip
gatty, výborně....to se ti povedlo...já tyhle lidi taky z duše nenávidím....tak mi to trochu připomnělo ten text od Aqva silentia... PODNIKATEL Vínové sako, moderní střih, důležitý jako skoba ve dveřích, PODNIKATEL, PODNIKATEL, kožený kufřík svírá, i když sedí doma na hajzlu. Mučí ho těžké stressy zas a zas, celý den nesedne si, nemá čas, PODNIKATEL, PODNIKATEL, že je svým vlastním pánem, to si, blbec, jenom namlouvá! Databanka je mu věrnou milenkou, už nemusí trápit hlavu myšlenkou, PODNIKATEL, PODNIKATEL, co nelze sdělit číslem, tím technokrat z duše pohrdá. Viva la trh! Jeho snem je na vysoké noze žít, zbytečnými krámy chce se obklopit, PODNIKATEL, PODNIKATEL, ještě forda, chatu, basen, dříve, než ho, kripla, trfí šlak! Viva la trh! Tak počítej, co to všechno stojí! *!

ladyDeborah
17. 05. 2002
Dát tip
Milý-á? Gatty, děkuji za tvůj elaborát na moji kritiku, který mě opravdu zaujal...je sice uvedeno, že kritiku nechceš, ale když někde vidím příliš levicové názory, tak se musím ohradit a když už tak ráda kritiku (jak píšeš) uštědřuješ, měla bys ji také ochotně přijímat. Nebo ne? :o) Pokud se jednalo o i-n-d-i-v-i-d-u-á-l-n-í básničku na známého tvého tatínka, tak tedy dobře, nemám výhrad, jelikož ho neznám, tudíž nemůžu posuzovat, přesto však u svého názoru o dlouhodobě úspěšných podnikatelích setrvávám. Poté bych se chtěla pozastavit u tvého vyjádření: "Ale predevsim se vysmat takovejm jako ty, kdo si mysli, ze vsichni jsou stejni jako ty a delaj vsechny veci pro ty same duvody. " Myslím, že takovéhle škatulkování lidí (v tomto případě konkrétně mé osoby) je "trochu" naivní. Nebudu se zde vyjadřovat k dalším a dalším názorům, s kterými zásadně nesouhlasím - viz: "Sem pankac a mam v popisu prace kritizovat VSECHNO.." "Nevim chlape, ale jestli si myslis, ze na basneni ma mit clovek nejaky predpoklady tak si precti tu basnicku jeste jednou. Je totiz vysmechem tobe. (...)" atp. jelikož by se evidentně jednalo o zbytečnou ztrátu času, který se dá využít mnohem efektivněji. Na závěr ti snad jen přeju, aby ses měla dobře, aby tatínkův známý nezlobil a taky samozřejmě hodně básnických úspěchů v Písmákovi.

Gatty
14. 05. 2002
Dát tip
Tak na rovinu, vsechna ma dila jsou vysmech vam chztrejm pismakum a darek tem, ktery si nemysli ze umeni rozumi. Obsahove jsou vsechny me basnicky kritikou neceho, nemyslim je ovsem globalne, sou samozrejme vyjimky, ktery neni potreba kritizovat, ale jsou lide jako pritel meho taty o kterem je basnicka a takovym patri tahle kritika. Sem pankac a mam v popisu prace kritizovat VSECHNO. Ale predevsim se vysmat takovejm jako ty, kdo si mysli, ze vsichni jsou stejni jako ty a delaj vsechny veci pro ty same duvody. A v uvodu sem jasne upozornovala ze jde o ostry sarkasmus. A ani sem hlubokou kritiku nechtela, takze si se prede mnou vlastne hodne strapnila mila pani velka kriticko. Ale musim uznat ze v zajmu udzeni formy sem ten obsah trochu osidila.

Gatty
14. 05. 2002
Dát tip
Nevim chlape, ale jestli si myslis, ze na basneni ma mit clovek nejaky predpoklady tak si precti tu basnicku jeste jednou. Je totiz vysmechem tobe. Zajimalo by me co teda pises ty pane vzdelanej ale pravdepodobne jsou to pocitovky bez rymu a bez obsahu na ktery opravdu musi clovek neco umet, protoze normalni nebasnik jako ja je neumi napsat, nerozumi jim a nebavi ho.

Gatty
14. 05. 2002
Dát tip
dekuji vam, lide kteří mě sice nechápou, ale berou to tak jak to je. Za upřímné názory děkuju, možná si někdy přečtu vaše díla.

clovrdik
07. 05. 2002
Dát tip
mohl by to bejt protestsong :-) zařazuju do klubu

Drakkan
07. 05. 2002
Dát tip
0/5 není můj styl...

Amanda
07. 05. 2002
Dát tip
No nejak me to taky neoslovilo...nevim

Brunhilda
07. 05. 2002
Dát tip
hmmm....jako chude devce me to sice rozesmalo, ale nic vic...

Armand
07. 05. 2002
Dát tip
:))

Serendipity
07. 05. 2002
Dát tip
Nejak mi tam chybi ta basnivost. Zni to jak basicka z prvni tridy, nebyt tech dospelych slov...

sue
07. 05. 2002
Dát tip
líbí se mi "milujem jen drahé ženy", PS: šajn, co s těma prachama: můžou si nima vytřít prdel.

Blaznivkaaa
07. 05. 2002
Dát tip
Přesnej prototyp života člověka na vysoký noze...::) Líbí!*

Whelp
07. 05. 2002
Dát tip
Dobrý! Posílám odměnu. §§ :o))

Jeanne
07. 05. 2002
Dát tip
pěkný, myslím konečně někdo řekl upřímně, co si o určitých celebritách myslí T

ladyDeborah
07. 05. 2002
Dát tip
Nevím co k tomu říct..doufám, že tohle dílko..byla jen opravdu spatlanina MIMO. Musím říct, že básnicky je to zajímavé, ale obsahově ..je to bluf. 1. Po prvních 3 slokách si říkám to bude omyl, určitě bude něco v prologu - kterej sem předtim přeskočila, ale nic jsem nenašla... 2. Tohle dílko mi připadá jako výsměch podnikatelům a úspěšným lidem. A o to více mě rozčílily některé kritiky... Nesouhlasím s názorem, jakým jsou zde podnikatelé a "VIP" prezentováni... z básničky mám dojem, že jsou to vydřiduši, škrti, kteří pracují jen ve svůj prospěch, jsou nelidský - viz ten žebrák atd. Ale to že podnikatele pracují od nevidím do nevidím, odvádí neúměrné daně, instituce dělají vše proto, aby podnikatelům co nejvíce stáhly opasky, to že je štěstí když večer přijdou zpráce - jestli vůbec a mají čas na to, aby se věnovali a to jako věnovali (nemyslím tím udělání večeře a vyprání prádla) své rodině... ani zmínka. Nicméně je pravdou, že takovíto lidé bývají nejúspěšnější, a berme tedy v úvahu, že nic v životě není zadarmo, zvláště, když vám lidé staví do cesty překážky, ZÁVISTIVÍ lidé dělají kdejaké naschvály a už to vás mrzí. Proto tedy prosím berme podnikatele a zvlášť ty úspěšné jako osoby, kterým není co ZÁVIDĚT, ale spíš osoby, které je když už - nutno jen - OBDIVOVAT.

ladyDeborah
07. 05. 2002
Dát tip
Nevím co k tomu říct..doufám, že tohle dílko..byla jen opravdu spatlanina MIMO. Musím říct, že básnicky je to zajímavé, ale obsahově ..je to bluf. 1. Po prvních 3 slokách si říkám to bude omyl, určitě bude něco v prologu - kterej sem předtim přeskočila, ale nic jsem nenašla... 2. Tohle dílko mi připadá jako výsměch podnikatelům a úspěšným lidem. A o to více mě rozčílily některé kritiky... Nesouhlasím s názorem, jakým jsou zde podnikatelé a "VIP" prezentováni... z básničky mám dojem, že jsou to vydřiduši, škrti, kteří pracují jen ve svůj prospěch, jsou nelidský - viz ten žebrák atd. Ale to že podnikatele pracují od nevidím do nevidím, odvádí neúměrné daně, instituce dělají vše proto, aby podnikatelům co nejvíce stáhly opasky, to že je štěstí když večer přijdou zpráce - jestli vůbec a mají čas na to, aby se věnovali a to jako věnovali (nemyslím tím udělání večeře a vyprání prádla) své rodině... ani zmínka. Nicméně je pravdou, že takovíto lidé bývají nejúspěšnější, a berme tedy v úvahu, že nic v životě není zadarmo, zvláště, když vám lidé staví do cesty překážky, ZÁVISTIVÍ lidé dělají kdejaké naschvály a už to vás mrzí. Proto tedy prosím berme podnikatele a zvlášť ty úspěšné jako osoby, kterým není co ZÁVIDĚT, ale spíš osoby, které je když už - nutno jen - OBDIVOVAT.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru