Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku a nehaiku 2003

18. 07. 2020
0
5
402
Autor
jianwu

Ženy zkrásněly

svadba na Vyšehradě

Být teď nevěstou

 


5 názorů

jianwu
19. 07. 2020
Dát tip

ad zkrásněly)Díky za opravu. Až do svých 18 let včetně maturity mám slovenské školy.                                                                                                                                                    ad Je zajímave byt jako muž nevěstou)                                                                            Básně by se neměly vysvětlovat, ale u Vás udělám výjimku z tohoto pravidla. Někdy je potřebné to říct hodně polopaticky.Byl jsem na Vyšehradě, kde byla opravdu velká svatba. Plno družiček, oblečených v šatech stejné, krémové barvy, jakou měla nevěsta.A jako by každá z nich byla v té chvíli také trochu tou nevěstou.                                                    VTIP:Proč se ženy dívají na porno, i když je to moc nebaví?Protože čekají, že na konci bude svatba.


kilianew
18. 07. 2020
Dát tip

Je zajímave byt jako muž nevěstou. ..jinak asi zkrasnely


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru