Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světlo (1/2)

18. 07. 2020
4
12
647

Letos jsem tady vlastně ještě nic nezvěřejnil, tak to jdu napravit. "Světlo" je tajemná povídka o podivném světle, které hlavní hrdina vidí každý večer za horami. Světlo je čím dál jasnější. Ve městě a jeho okolí přestává jít internet a telefony. Armáda uzavírá tu část hor, odkud jde světlo. A to i na Německé straně.
Co je zač to podivné světlo?

9.8.2023

Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.

 


12 názorů

Lakrov
26. 02. 2021
Dát tip

První díl nemá zdaleka takový spád, jako díl druhý, závárečný, ale chápu, že je to úvod, v němž je potřeba "připravit prostředí" -- jen se mi ta "příprava" zdá až moc upovídaná. Plus opět upozornění na jazykové nepřesnosti: ...Že se snad všechny počítače ve městě zbláznili... ## zbláznilY ...Žádáme všechny občany, aby se nepokoušely... ## nepokoušeli


K3
26. 07. 2020
Dát tip

To je v pořádku.


Jako mrzí mě, že v povídce jsou nějaké chyby...bohužel neměl jsem nikoho na korekturu, jen sebe, a já jsem prostě disněco. Nevidím to. A to prosím ani na podesáté. Ani ted si nejsem jistý, co vše je tam špatně. Zahlédl jsem jeden překlep. A předtím, jsem to četl během těch měsíců asi desetkrát a nic:-) Nicméně i proto povídka nakonec skončila na lit.serverech a ne nikde vydaná:-)

Vydané povídky jsou samozřejmě korekturované.

 

Jinak povídku sám pro sebe považuji za dokončenou. Pokud ji někdy v budoucnu budu chtít využít jinak, pak ji budu muset znovu "otevřít". Nicméně bez korektora stejně hrozí, že některé chyb prostě neodhalím.


K3
26. 07. 2020
Dát tip

Je škoda, když se to nedotáhne do konce. To jsem chtěl říct, když už tomu dáš ten čas.


Ale vždyt si dělám srandu:-))

Povídka se mi líbí, ale nepatří k mým nejlepším.

Nicméně já vždycky tak nějak říkám "ty mé kravinky":-)) To ale neznamená, že své příběhy nemám rád. Na některé jsem i pyšný. Hlavně na ty, které již vyšly.


K3
26. 07. 2020
Dát tip

Počkej, když si myslíš, že je to kravina, proč jsi to psal? To by potom byla ztráta času, ne?


Hele v pohodě. Jinak můj táta byl truhlář a v ulici jsem měl starého souseda, který také byl truhlář. K tomuhle řemeslu mám tedy vztah.

Ale dobrá, možná špatné přirovnání.

Nic se neděje, stejně je to kravina:-)))


K3
26. 07. 2020
Dát tip

...nešikovného truhláře; zákazník - opak.; Když ani na třetí pokus systém zobrazil chybu?

Chtěl jsem si to vážně přečíst, ale tohle mě odradilo. Nešikovný truhlář je do očí bijící klišé. Navíc většinou o prsty přicházejí právě ti nejšikovnější, protože si jsou přespříliš jistí svou šikovností. Nic ve zlým.


Díke všem.

Kilianew - no člověče skoro máš pravdu.

Evženie - je to malá povídka, drobný příběh, nic ambiciozního - takže žádné kupole nebudou:-))

Andělka - děkuji, i když chybky by se daly najít.

 

Mno druhu část příběhu dám zítra. Snad nebudete zklamáni.


kilianew
18. 07. 2020
Dát tip

To bude velký skleník na rajčata jako v Polsku


Andělka1
18. 07. 2020
Dát tip

Hezky se čtee, napínavé, příjemný spád, žádná zbytečná slova, bezva dialogy. UMÍÍÍÍ.


To je napínavé o to víc, že by to bylo klidně možné. Ještě přiklopit kupolí a může začít pořádný horror.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru