Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pražská úvaha

25. 07. 2020
11
12
663
Autor
aleš-novák

nábřeží Ludvíka Svobody

bude přejmenováno na

nábřeží Svobody


12 názorů

moorgaan
05. 09. 2020
Dát tip

..a vuubec nejlepsi by bylo  LewisFreedomSquare- jednoduchy...vserikajici a hlavne ..svetovy!!!...


Umbratica
27. 08. 2020
Dát tip

V jistém městě je zase už celá desetiletí " Náměstí hrdinů ". Nikdo přesně neví, o které hrdiny jde, takže to náměstí může nést výše jmenovaný název až do skonání věků. Tip.


O.Pasir
27. 07. 2020
Dát tip aleš-novák, Schwalbe

Pražská omezenost nezná mezí. Bude adorovat fašisty a potlačovat ty, kteří pro svobodu naší vlasti udělali tisíckrát víc, než jiné, dnes tak protežované osoby. Svoboda byl sice nakonec komunista, ale nasazoval vlastní život, aby osvobodil naši vlast. A odnesl si i padesátá léta, kdy byl uklizen stranou stranou.

A vždycky, když čtu o pražských nápadech jak porýpnout Rusko, nebo Čínu, vybaví se mi název jednoho filmu - Myš, která řvala. Nejhorší ale je, že na pražské pseudointelektuálské aktivity nakonec doplácí celá země. Je zajímavé, že opravdu velké a vlivné země se svými "ideovými" nepřáteli vesele obchodují a rády si odpouští podobné provokace. Nebo se rovnou pustí do skutečné konfrontace - viz. uzavření čínského konzulátu v USA. Neskrývají se "statečně" za přejmenovávání ulic a odstraňování soch. Holt Praha je opravdu specifická, ale z historie víme, že vždycky po aktivitách pražanů to nakonec odnesla celá země. A nemyslím jen po známých pražských defenestracích a následných válkách, ale třeba i po volbách v roce 1946, kdy KSČ získala v Praze 60% hlasů.

Omlouvám se všem za tento politický exkurz, ale občas to nejde vydržet. A slibuju, že už se to nebude opakovat.


Nami 99
26. 07. 2020
Dát tip

.


Nami 99
26. 07. 2020
Dát tip

Třeba u Svaté Anny.

A letní tábořiště STAN.


lastgasp
26. 07. 2020
Dát tip

Ano, kde to přejmenovat na Ano?


Dales
25. 07. 2020
Dát tip Nami 99

Anebo,  za dalších pět deset let, nábřeží Osvobody Ekonomických Amnestantů.


Tunely mazaných pokut a zbytečných front. To bychom už měli. A zadarmo to taky nebylo. :((((((


Nami 99
25. 07. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ, Kočkodan, lastgasp

Nábřeží, náměstí, ulice, ale co třeba tunely?

Například : "Tunel Viktora Koženého."

A nabízí se více.


chudák, kdo tam bydlí.....to máte:...novej řidičák, nové OP, nové vizitky s adresou, pak obejít banky................nehoupat................hlavně, že bude svobodno......................*/******


Kočkodan
25. 07. 2020
Dát tip blacksabbath, Karpatský knihomoľ

Ach jo, tyhle prudké změny názvů. Kdo si to má pořád všechno pamatovat. Ať se s tím jdou bodnout.

No, vlastně by mohl být člověk ještě rád, že při tom přílivu anglikanismů to nebude náměstí Body...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru