Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podstata buddhi

27. 07. 2020
11
12
799
Autor
PavelK

Já a srna v obilí
hledíme na sebe

vědomí buddhi

prchla

zbyl jsem tu zas já


12 názorů

PavelK
29. 01. 2021
Dát tip

Díky moc za pěkný komentář. S tím díváním to mám taky zajímavý. Díky násilnému přeučení z leváka na praváka mám pomíchaný hemisféry, navíc pravé oko mám operované na šedý zákal, mám tam čočku na dálku. Levým okem vidím dobře na blízko. Automaticky se mi to rovná jak potřebuju. Ale taky někdy čtu nesmysly.


PavelK
31. 07. 2020
Dát tip

Po pravdě řečeno, čekal jsem že tohle zapadne. Nakonec je z toho básnička s hádankou.. Děkuji všem za komentáře a za tipování.


PavelK
29. 07. 2020
Dát tip

Báseň je prostředek komunikace mezi autorem a čtenářem. Ta komunikace může mít různé podoby. Aby mohla proběhnout je možná potřeba nějaká podobná zkušenost, něčeho těžko popsatelného, co zanechá otisk v duši.

Dík, za komentář.


Dát tip blacksabbath

Vzpomněl jsem si, jak jsme se plazili stepní trávou k napajedlu na Ukrajině. Byl to polostrov Fedotova kosa v Azovském moři. Nakoukl jsem přes terénní vlnu k vodě a na dosah předemnou ležela laň. koukli jsme se z očí do oka, ona se lekla a utekla.

Jasně, že o tom tvá báseň není, jen mi vyvolala tuhle vzpomínku.


Entropia
27. 07. 2020
Dát tip

Prchla i prchlo :-)      Ten poslední řádek mi nepřijde navíc


dievča z lesa
27. 07. 2020
Dát tip Entropia

veľké a malé ja ... jedno hľadí na seba a druhé do neba


lawenderr
27. 07. 2020
Dát tip

mají pravdu, rádcové ... :) teda asi - ten konec zboří myšlenky zase jen do já :) a to nechceš


Gora
27. 07. 2020
Dát tip

To je sice zajímavé, 2x já, ale bez posledního verše by se mini "pročistila" od nadbytečné informace...


PavelK
27. 07. 2020
Dát tip

Hm, z pohledu poetiky je tam ten poslední řádek asi opravdu navíc. Úmyslně jsem postavil první a poslední slovo do úhlopříčky proti sobě, pro toho koho trochu zajímá buddhismus nejsou ta slova úplně stejná.  Za pozornost stojí i slovo "sebe".


pradlo_
27. 07. 2020
Dát tip Gora

Posledny riadok mi pride navyse


Andělka1
27. 07. 2020
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru