Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorský workshop

28. 07. 2020
5
22
965
Autor
Repulsion

Což takhle udělat si 8. srpna výlet do Valmezu?
Ono se to ještě málo ví, ale já jsem si letos založil nakladatelství. Hodlám v něm dávat prostor i začínajícím autorům, a to jak v oblasti prózy, tak poezie. Samozřejmě, musí se to nějakým způsobem ufinancovat.

8. srpna pořádám u sebe ve Valašském Meziříčí autorský workshop, kde se  něco dozvíte o filozofii nakladatelství, o redakční práci atd. Součástí bude také kurz čtení a přednesu.

Možná vás zaráží cena. Vysvětlím.
Kapacita kurzu přednesu je omezená (momentálně zbývá 6 míst) a lektorovi je třeba zaplatit cestu i vlastní kurz. Věřím, že už samotný kurz za tu pětistovku stojí. Protože jsem však člověk v zásadě dobrotivý, chci, abyste toho dostali za své peníze co nejvíc.
Takže hned po zaplacení si můžete stáhnout jednu e-knihu. Na místě dostanete navíc ještě jednu knihu vázanou.
Kromě toho je v ceně také jídlo a pití. Nechci, aby to vypadalo, že se snad holedbám, ale prý nejsem až tak špatný kuchtík. A umím třeba i veganskou nebo raw kuchyni. Takže pokud se přihlásí někdo s těmito preferencemi, stačí mi předem dát vědět, a já se podle toho zařídím.
Samozřejmě, pokud někdo bude chtít vzít něco do placu, dobrovolnosti se meze nekladou 
Také můžete vzít něco ze své tvorby a můžeme se na to společně podívat a pobavit se o tom. A hned si to také můžete pod odborným vedením zkusit nahlas přečíst a sledovat reakce publika.

Přijet je možné už v pátek, kurz přednesu začíná v sobotu okolo 12:00.

Na závěr posedíme u ohníčku a poveselíme se. 

Autorský workshop – registrace


22 názorů

Naja
31. 07. 2020
Dát tip

Dej poptávku a nabídka se třeba dostaví... Třeba já už vím, že je třeba se vzdělávat... A to se vyplatí!!!

Od kama chceš fičet? A kam se máš vrátit?


To vypadá moc dobře!!! Konečně něco co není daleko! Jen mám teď ruku v sádře (takže nejezdím autem) a asi budeme slavit narozky... Ale třeba by se to nějak... No "nechám si projít hlavou..." :)


Narvah
31. 07. 2020
Dát tip

zkus hejného metodu, to není taková nuda a i ten jazyk není tak sofistikovaný jak u rovnic s žádnou neznámou


Naja
30. 07. 2020
Dát tip

Ale tam už jsem byla. Nechápu, jak jsi to poznal.

Ještě bych upravila:

Není to podmínkou nutnou, ale dostačující (nebo postačující).

Když se na to tak dívám, mám ještě opravdu výrazné mezery ve vzdělání :=(((.

Zvážím tedy, zda nenavštívit i ten matematický workshop.


Narvah
30. 07. 2020
Dát tip

Najo, vyraz radši na nějakej matematickej workshop, to ti víc sedne.


Narvah
30. 07. 2020
Dát tip

Pokud bys Papouchu jel, vyfoť se prosím u nějakého stromu, to jsou nejlepší fotky, co máš.


Naja
30. 07. 2020
Dát tip Repulsion

Papouchu nechce se Ti jet? Bude to určitě prima akce. Když neklaplo to setkání Písmáků, tak jak jsi plánoval, bychom si mohli jedno pro radost udělat ve Valmezu.

Ale hlavně to nikomu neříkej, bo by pak chtěli přijet všichni.


Repulsion
30. 07. 2020
Dát tip

Tak co? Kdo sveze Naju? Nehlaste se všichni :)


Repulsion
30. 07. 2020
Dát tip

Pejskové jsou vítaní :)


Naja
30. 07. 2020
Dát tip

Prosím, jsem od Letovic a nejsem motorizovaná.

Mohu se dopravit snadno např. do Letovic, do Boskovic, do Brna a nebo kousek cesty jinam (dle IDS), ale celá cesta je dle IDS poněkud nic moc.

Nepojedete někdo plně motorizován z místa rozumné dostupnosti x a zejména v sobotu (popř. v neděli ráno) do místa rozumné dostupnosti y. Místa x a y nechť jsou místa, co mi usnadní na akci se dostaviti, z ní se pak následně odstaviti a neprocestovati u toho majlant času.

Platí, že x nemusí se rovnati y.

Dále bych uvítala možnost vzíti si sebou malého psa nebo dva. Není podmínkou, ale potěší.

Předem děkuji za Vaše nabídky.


Naja
30. 07. 2020
Dát tip

Prosím, jsem od Letovic a nejsem motorizovaná.

Mohu se dopravit snadno např. do Letovic, do Boskovic, do Brna a nebo kousek cesty jinam (dle IDS), ale celá cesta je dle IDS poněkud nic moc.

Nepojedete někdo plně motorizován z místa rozumné dostupnosti x a zejména v sobotu (popř. v neděli ráno) do místa rozumné dostupnosti y. Místa x a y nechť jsou místa, co mi usnadní na akci se dostaviti, z ní se pak následně odstaviti a neprocestovati u toho majlant času.

Platí, že x nemusí se rovnati y.

Dále bych uvítala možnost vzíti si sebou malého psa nebo dva. Není podmínkou, ale potěší.

Předem děkuji za Vaše nabídky.


Naja
30. 07. 2020
Dát tip

A nejmenujete se náhodou Igor Hnízdo a není Igor Ondruch jenom pseudonym?

Pak prosím, rákosku necháte doma?

Pane Igor,

já jsem přítomného času redaktor...

minulého času učitel...

předminulého času informatik...

Tak jsem si říkala, abyste o tom věděl :=)))


Repulsion
29. 07. 2020
Dát tip

Proč ne :)


Narvah
29. 07. 2020
Dát tip

cool.. řekneš tam taky svoje rysku?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru