Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

10. 05. 2002
6
0
1796
Autor
Sýkorka

Poviem Vám Tajomstvo ;o)

Našiel sa dopis

iba rukou písaný

 

čítali

potajme šírili správu

 

vodou zotierali

čelá

a rukami plnili tváre

 

našiel sa dopis

pravý

 

nakoniec

voda nepotečie

plť nepríde

nenasadneš

 

čítali

smiali sa a priali

 

atramentom špinili

ruky

čítali sami

 

našiel  sa dopis

od starej mamy


Pepo
05. 06. 2002
Dát tip
Budeš. :o) Pre svoje vnúčence určite. A budeš im rozprávať, ako si sa zoznámila so starým otcom a o všelijakých zvieratkách, ako kedysi behali ešte vo volnej prírode.

Sýkorka
05. 06. 2002
Dát tip
Pepo.. Najskôr mi pri predstave ako rozprávam vnúčencom o tom, ako som spoznala deduška vošli slzičky do očí a potom si to tými zvieratkami totálne zaklincoval.. Toľká irónia. A dokelu, toho sa radšej nedožiť!

Mythus
05. 06. 2002
Dát tip
Moja babina má veľa fígľov...na ňu si treba dať pozor! :) Strašne prefíkaná mladucha! K básni: hmm...Vem, že to dopis tam chce byť, ale ja (osobne) by som tam dal list. Zdá sa mi to také menej násilné. Ale ináč bez výtky. :)

Sýkorka
04. 06. 2002
Dát tip
Pepo súhlasím, už len preto, že si túto vlastnosť dokážeme primyslieť, však? Tá staroba je proste sama o sebe zázračným motívom. Často len tak premýšlam o dňoch, keď budem radšej pliesť ako jazdiť na bicykli... Budem aj ja čarovná stará mama? :o))))

Print
10. 05. 2002
Dát tip
***!!!

Pepo
10. 05. 2002
Dát tip
Pen, každá stará mama vie čarovať. :o) Múdrosť staroby. Ale tá presahuje aj sem; sme tak mladí a s rešpektom počúvame - preberáme túto múdrosť.

Orbi
10. 05. 2002
Dát tip
nádherné!*

Sýkorka
09. 05. 2002
Dát tip
Sranda Bixí, ja si o tejto svojej básni myslím, že je oveľa lepšia ako ktorékoľvek Domáce práce... No každopádne to nie je odľahčená báseň, skrýva tajomstvo. Prezradím - neodchádzaj za fatamorgánami, to hlavné je stále s tebou. Ale zase príliš nestoj. Proste múdrosť staroby. MTR!

Bix
09. 05. 2002
Dát tip
aj ja si o nej myslím, že je dobrá...ale moje tajomstvo bude asi iné :o) Páči sa mi, ako teraz píšeš...čo zajtra ?

Sýkorka
09. 05. 2002
Dát tip
Zavolám

Bix
08. 05. 2002
Dát tip
okrem posledných dvoch veršov ( pousmiatie ) som tam našla oveľa viac, ako len odľahčené písanie...neviem, či si to tam skrývala, nezáleží, ale pre mňa je to dvojzmysel...o tom, čo by sa stalo, keby sa nestalo, na čo najviac verím...hm...

tanganika
07. 05. 2002
Dát tip
tak to to sa mi osobne velmi paci, najma zaver, vlastne vsetko!!! velky tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru