Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velké prádlo?

05. 08. 2020
7
11
357
Autor
Dagmaram

Ahooooj. Je to takové moje, sesbírané a plné adjektiv, ale třeba to něčím brnkne na tvoji strunu :-)

Jako písek

v přesýpacích hodinách,

co otočíš dřív

než dosypou.

Citlivá a něžná

bez poptávky.

Útlá siluetou,

ptá se dětskýma očima,

zda bolí stromy poryv větru.

 

Výjimečná v tom

být s tebou stejná,

rozpíná prostor slovy,

která prve váznou.

Na čele kapky

od malířského válečku

s utajeným vzorem.

Než by oblékla triko,

balancuje na šňůře

a počítá na kolíčcích

 

kolik nás /takových/ vlastně je?


11 názorů

Dagmaram
06. 08. 2020
Dát tip

Evženie, tebe si jako neohrabanou představit ani nedokážu. Díky za zastavení :-)


Dagmaram
06. 08. 2020
Dát tip

Ahoj Blacksabbath. To je milá návštěva. Jsem ráda, že se ti u mě líbilo. Kočkování je vůbec nejlepší :-)


Vedle té něhy a jemnosti si připadám poněkud neohrabaně. :-)))


blacksabbath
05. 08. 2020
Dát tip aleš-novák

Dášo tip za dílko a ještě jeden..... za kočkování s Kočkodanem....


Kočkodan
05. 08. 2020
Dát tip

Já jsem vycenichal ten preklípek ve tvém komentári a ted ho más ode mne na tapete. (smajlík prísného hlídacího psa)


Dagmaram
05. 08. 2020
Dát tip

Kočkodánku, "výjimečná" jsem hbitě opravila, ale co je to to "pobavní"?

Kdes to našel, já to po sobě nevidím. Test skenující smajlík.


Kočkodan
05. 08. 2020
Dát tip

 

S mrknutím levého ocka ti napísu i to, co se mi nelíbí. Totiz „pobavní“ a „vyjímečná“. Ten druhý prípad je castou chybkou a já ji dlouhá desetiletí také pilne vytvárel. Dnes vsak uz vím, ze je nutný prohoz – nabodenícko se prestehuje nad y. Tento krátký jazykový koutek snad nezpusobí vzteklé skrípání tvých (prípadne dalsích) zubu. Trocha poezie a osvety nikoho nezabijí. Preji príjemné srpencení. (vybílený smajlík bez válecku)

 


Dagmaram
05. 08. 2020
Dát tip

To je rozpustilý vtípek Aleši. Pěkné:-)


velké prádlo z jiného pohledu... :o)


Dagmaram
05. 08. 2020
Dát tip

Ahooooj Luboši, teď o prázdninách jsem tady opravdu jen občasník :-)

Super, žes písl, co se ti líbí. S těmi stromy jsem možná malinko ulítlá, ale fakt by mě zajímalo, jak to s nimi je. Dumavý smajlík.

No a včera večer, když ze mě už v peřinách vypadl ten utajený vzor, musím říct, že to vyvolalo moje pobavní a bezděky i můj úsměv.

Měj se a piš. Smajlík jako tečka pod vykřičníkem.


Kočkodan
05. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

 

Dáso, mne to zabrnkalo spís na nervy…

 

Tusís správne, jde pouze o pokus o humor.

 

Mám tam dva velké oblíbence, které nebudu tajit – stromy a utajený vzor.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru