Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NÁVRAT DO ŠEDESÁTÝCH LET - pozvánka na výstavu

07. 08. 2020
28
57
1893
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

zvu vás na svoji virtuální výstavu perokreseb s názvem

NÁVRAT DO ŠEDESÁTÝCH LET,

na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek.

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6151

 

Jana Vesuvanka

 


57 názorů

vesuvanka
08. 01. 2021
Dát tip

Hanko, děkuji za další zastavení a milá slova :-))). Moc mě těší, že se Ti obrázky líbily. Řebříček a krvavec toten jsou kytičky, s nimiž jsem se už v dětství setkávala často, stejně tak s bodláky hojně obletovanými motýly. Krvavec toten, rostoucí na vlhkých loukách, mě zaujal zvláštním nápadným květenstvím a temně červenou barvou. Obrázky jsem kreslila jen podle předloh, jinak bych to nedokázala. 


Silene
08. 01. 2021
Dát tip

Jani, chtěla jsem včera připsat ještě pár pochvalných či obdivných slov, ale nezvetila jsem se již a popravdě, nedokázala si vybrat ani favorita z obrázků, líbily se mi totiž všechny. Dočista nepatrně mě uklidnilo, že většinou prý podle atlasových předloh. A přesto... řebříček obecný a krvavec toten trochu speciálně, ani nevím čím. Opět vedle úvodního otakárka na bodláku.


vesuvanka
08. 01. 2021
Dát tip

Hanko, děkuji za prohlédnutí výstavy a za Tip :-)))


vesuvanka
13. 12. 2020
Dát tip

Mílo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za Tip :-)))


vesuvanka
01. 09. 2020
Dát tip

Renato, zdravím Tě a děkuji za prohlédnutí obou výstav a za milou odezvu :-)))


Vika
01. 09. 2020
Dát tip

Jani, obě výstavy jsem viděla dneska najednou. Moc hezky kresby. Zdravím :-)


vesuvanka
21. 08. 2020
Dát tip

Jirko, díky, tak to mě moc těší :-))). V přírodě od dětství nacházím krásu a pohodu, a tak se snažím čtenáře alespoň trochu zasvětit do světa přírody a jejích zajímavostí. 


a2a2a
21. 08. 2020
Dát tip

Janičko, poděkování je na mně, tvé příspěvky jsou písmáckými oázami klidu a poučení bez stínu mentorování.


vesuvanka
21. 08. 2020
Dát tip

Jirko, děkuji za zastavení  a Tip :-)))


vesuvanka
20. 08. 2020
Dát tip

Občan_Rýša, díky za zastavení, je to jen virtuální výstava :-)))


bude u vchodu acid zdarma?


vesuvanka
19. 08. 2020
Dát tip

Renato, těší mě, že se Ti líbí :-))). Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


bixley
19. 08. 2020
Dát tip

Už pozvánka je krásná! 


vesuvanka
16. 08. 2020
Dát tip

Karle, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Mám radost, že se Ti líbí.


K3
16. 08. 2020
Dát tip

Milá návštěva, pro Cardusse. Krásný sýček a skokan, div že nemají lidskou podobu:). Všechno krásné.


vesuvanka
14. 08. 2020
Dát tip

Přemku, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti líbí. Většinu pérovek, vybraných pro tuto výstavku,  jsem kreslila podle obrázků z atlasů. Tenkrát jsem měla jistou ruku.


lastgasp
14. 08. 2020
Dát tip

Skvělé pojetí výstavky. Pérovky čísté, s jasnou linkou, výraznou plasticitou a světlem. Působí jak listy z herbáře. Pěkné. Bezva.


vesuvanka
11. 08. 2020
Dát tip

Marti, mám radost, že se Ti líbí, děkuji za zastavení a milá slova :-)))


Markel
11. 08. 2020
Dát tip

moc líbí *


vesuvanka
11. 08. 2020
Dát tip

Alice, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


Umbratica
11. 08. 2020
Dát tip

Moc pěkné kresby. Prohlížela jsem si s obdivem.


vesuvanka
09. 08. 2020
Dát tip

Johano sveřep, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
09. 08. 2020
Dát tip

Maruško, těší mě, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


To je moc hezké. Zvířátka kreslím jen dětem.

 


vesuvanka
09. 08. 2020
Dát tip

asrare, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
08. 08. 2020
Dát tip

Můro, děkuji za zastavení a milá slova i Tip :-))).  Kopytník znám z lesů, kde mě vždy zaujal krásnými listy


Můra73
08. 08. 2020
Dát tip

Krásné kresby! Asarum je navíc moje oblíbená půdokryvná rostlina. :)


vesuvanka
08. 08. 2020
Dát tip

Martino, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
08. 08. 2020
Dát tip

Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků a za gratulaci :-))). Mám radost, že se Ti líbí.


vesuvanka
08. 08. 2020
Dát tip

Janinko, těší mě, že se Ti líbí, děkuji za nahlédnutí a zájem :-)))


už samotný obrázek je úchvatný... ráda se podívám. děkuji za pozvání :-)


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Honzo, děkuji za milá slova, jsem jen amatér :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

fusky, mám radost, že se Ti obrázky líbí, děkuji :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Čudla, Okamžik, jakometafora, děkuji za zastavení a Tipy :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

fusky, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

fialko a Milane, díky za zastavení a milou odezvu :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Luboši, děkuji za zastavení :-))). Škoda, v šedesátých letech se nám o Písmáku ani nesnilo. Myslím, že tehdy neexistovaly ani prostory, kde by mohli amatéři pořádat výstavy, takže jsem mohla kreslit jen do šuplíku.


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Liduško, díky za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Perokreslila jsem jen tenkrát, teď už bohužel nemám tak jistou ruku, takže raději štětec nebo tužku


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Jardo Oldjerry a Jardo revírníku, děkuji za zastavení, milá slova  a Tip :-)))


MilanH
07. 08. 2020
Dát tip

Nádherná výstava moc jsem si jí užil


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Jarmilo, díky za nahlédnutí a milou odezvu :-)))


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip Gora

Irenko, děkuji za zastavení a milou odezvu i přání :-))). Na mém obrázku je bodlák obecný (Carduus acanthoides), který je u nás hojně rozšířený. Zaujalo mě, že u vás kvete modře, možná modrofialový odstín.


vesuvanka
07. 08. 2020
Dát tip

Ivi a Romane, děkuji za nahlédnutí, Tip i zájem :-)))


fialka...
07. 08. 2020
Dát tip

Krásné obrázky, stále překvapuješ něčím novým :-)


Kočkodan
07. 08. 2020
Dát tip

Jani, měla jsi to hodit na Písmák už v těch 60. letech, to bych si to ještě okouknout mohl... ;-)


Alegna
07. 08. 2020
Dát tip

Janičko, nevěděla jsem, že jsi i perokreslila :)), krásné to máš***


revírník
07. 08. 2020
Dát tip

Máš to krásné. Jako vždy.


Oldjerry
07. 08. 2020
Dát tip

Záviděl bych ti, kdybych to uměl...


ptáčci víc))


Gora
07. 08. 2020
Dát tip

Jani, máš to parádní... břečťan, co nám zničehonic obrostl celý kopec, je jako živý... prosím tě, na obrázku zde - to je druh bodláku? Podobný je tady, dost se rozmnožuje:-( , kvete modře...

Přeju úspěch výstavce!


ukládám si a o víkendu výstavu navštívím.......v klidu se pokochám.......děkuji za pozvání.......přeji mnoho návštěvníků......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru