Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na tetování s rozumem

10. 08. 2020
7
9
464
Autor
Lami

 

 

Že chci být navždy trochu jiný,

abych se od všech odlišil,

na břicho dám si vytetovat,

tajemné černé symboly.

Na lýtko malý lístek vinný,

ať všichni vidí, jak jsem žil

a ruce aspoň z poloviny;

doufám, že to moc nebolí.

Až v eldéence přijdou splíny

a sliny stečou do košil,

budu ty kérky ukazovat

sestřičkám, než mě přebalí.

 

 

 

 

 


9 názorů

Umbratica
11. 08. 2020
Dát tip

Mně se tvůj názor na kérky velmi líbí. Hlavně, když jsem četla ten závěr, jsem souhlasně přikyvovala. Tip.


Lami
11. 08. 2020
Dát tip

Dales: Také je mi jedno jak moc velkou omalovánku ze sebe kdo udělá.To je každého svobodná volba a rozum či nerozum.Děkuji za to hezké rýmování. Nestává se mi často, aby mi někdo napsal něco podobného.


Dales
11. 08. 2020
Dát tip

Mě zaujalo tvoje pěkné rýmování, vlastní téma, abych byl upřímný, mě nijak netlačí.

Samozřejmě, dennodenně člověk vidí víc počmáraných kůží, než by chtěl, a kolikrát je to jako když děcka kreslí křídou po plotě to, co spláchne déšť. Taky to nechápu. Ale převládá u mě svého druhu vděk, že tohle mě minulo.


.....někdy je to roztodivné čtení......ale já jako správná rockerka tomu fandím...*/***


Lami
10. 08. 2020
Dát tip

Alegna: Též děkuji, jsem rád, že možná přispěla k lepší náladě.Já sám žádné vylepšení nemám.Snad méně je více nejen v tomto případě.


Lami
10. 08. 2020
Dát tip

Dales: Děkuji za zastavení.Snad pobavilo.Tu paní chápu.Někdy se to ale vymkne, obrázků nekontrolovaně přibývá a v padesáti člověk vypadá jak brazilský recidivista.Před tím jsem chtěl varovat.


Alegna
10. 08. 2020
Dát tip

:) vtipné***


Dales
10. 08. 2020
Dát tip

/*

Četl jsem kdysi od paní, která se rozhodla do toho jít.: "Ať se jednou na prosektuře zasmějí."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru