Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To nikdo neví

14. 08. 2020
6
12
555
Autor
Dagmaram

Venku je tak škaredě. Dá se snad jenom psát. Posbírala jsem, co jsem tam měla ...

 

Nemít čas na to,

cítit se provinile.

Jeptiška v ústraní

a tolik na očích,

když mizí ulicí.

Do kelímku spěšné

"cink, cink".

Bezdomovci

jsou naše já

v zuboženém stavu.

Možná hlavu

složili by,

nebýt chladu

kostelní lodi.

 

Ve zdech abstinence

než hledání míry.

Dlouhý cop

a znaménko krásy u rtu

šátkem nezakryje.

Pohled nade vší

pozemskou pochybnost.

Přijetí světla

se stínítkem víry.

Ať jakkoliv dobrá,

jaká bude v jeho očích?


12 názorů

Dagmaram
17. 08. 2020
Dát tip

Ahoj Umbratico. Těší mě, že sis našla něco pro sebe. Děkuji :-)


Dagmaram
17. 08. 2020
Dát tip

Ahoj Blacksabbath. Super, že se ti hezky četlo. Děkuji :-)


Dagmaram
17. 08. 2020
Dát tip

Benetko, to je zajímavý kosek tvého života. Díky :-)


Dagmaram
17. 08. 2020
Dát tip

Ahoj Alegno, jsem ráda, že se líbí. Potěšilo :-)


Umbratica
17. 08. 2020
Dát tip

V prvním odstavci je spousta velmi pěkných postřehů. Tip.


krásně jsi posbírala.....kolegové už dílo rozebrali ...tak já mohu jen.........souznít......*/***


Benetka
15. 08. 2020
Dát tip Gora, blacksabbath, Alegna

Alegna: V tomto módu jsem až příliš moc často. I když si jej spíše více než méně způsobuji sám. Ale abstinovat nehodlám! (To je také trošku reakce na Goru [to je po Goralski hora] aby to bylo komplet. Ftipálka KočkoDána beru jako milou samozřejmost!) Téda... Bezdomovec nejsem. A snad ani nikdy nebudu. Ale mám mezi nimi pár známých a rozhodně se jich neštítim. Jednou z nich je i Natali. Když je střízlivá tak je to docela fajn holka. Ale když už je jak já říkám "jetá" klidně přijde přisedne si vypije mi pivo a požaduje cigáro přestože ví že nekouřím. Dám jí dvacku a paní v kantýně ji prodá kusovky. Třebaže se to nesmí. A já se pak na ni koukám jak labužnicky vdechuje modravý dým a tiše si broukám melodii... Náthalí od Gilberta Bécauda......!


Alegna
15. 08. 2020
Dát tip Benetka

hezké to máš, hlava mi nemyslí, tak nic víc už nepřipíšu :)*


Dagmaram
15. 08. 2020
Dát tip

Kočkodánku, teď jsi poodhalil svou prudkou stránku.

On ten bezdomovec je tak trochu v každém z nás. Proto, když nějakého míjíme, tak zrychlíme krok, jako bychom podvědomě měli strach, že je to nakažlivé.

A díky, že jsi přišel :-)


Dagmaram
15. 08. 2020
Dát tip

Ahoj Goro, děkuji za vypíchnutí chybek. Ten otazník jsem tam zvažovala a tak jsem ho tam na doporučení i dala.

Jsem ráda, že se ti dílko něčím líbí.

Děkuji :-)


Kočkodan
15. 08. 2020
Dát tip

Cink, cink - to je tedy zatraceně eufemistické vyjádření pro levý a pravý hák… a kelímek pro označení hlavy jsem ještě neslyšel, zřejmě půjde o regionálně používaný výraz u vás na Moravě…

 

Jak přijmeš tento komentář, to nikdo neví, já samozřejmě také ne. Ale byl bych rád, kdyby se to obešlo bez ťukání si na čelo. (toužebný kukuč dělající smajlík)


Gora
14. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

Taky bych jim to přála /abstinenci/, ale to chce pevnou vůli a víru v sebe... poslední verš bych ukončila otazníkem.

Všímáš si a ačkoli civilním způsobem píšeš k tématům všedního dne, nechybí ani poetické obraty. 

Bezdomovci

jsou naše já

v zuboženém stavu. - dobré!

........

sožili by, - sLožili by

Pohled nade vší - nade vši


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru