Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asi ještě žijem...jdem domů.:-(

08. 05. 2002
3
1
1277
Autor
dara

Jednou takhle...není to zas tak dlouho...nabylo to špatný...vůbec ne....

- Žiješ -

+ skoro 16 let

- kolik štěstí jsi měla?

+ nevím hodně i málo moc málo, moc mooc, vyslícháš mě?

- ne sorry, vážně jsi moc štěstí neměla

+ a to proč?! - fajn, žiješ -

- sám

+ myslím jak dlouho?

- 21 let

+ jsi šťastný? Jo jsi -

- ne nejsem

+ jakto, že ne.....máš náušky po celým těle, máš živnost, pár freestylů teď 35 gramáčků v kapse - seš svobodnej, máš styl..

- ale za jakou cenu.......

+ ty znáš svoji cenu_

- ne

+ lidi mooc málo hulej, nebo taky moc moooc

- Jo shit :-)

---------------------------------------------- půlnoc---------------------------------

+ Hele pamatuješ si  ještě na to jaký to bylo poprvé?

- no.. ne byl jsem vyhulenej

+ Jo a tvůj první freestyle? byl jsi nervní?

- myslím, že trochu......lítal jsem, vlastně si nepamatuju jak se jmenuje holka , se kterou jsem chodil...jsme pořád lítali - Co ty?

+ Občas zapomenu co je za den...., že se mám oblíct,když razím přes Oltec, ale jinak nic...

- Jo

+ Jo

--------------------------------------------------ráno-------------------------------------

+ propíchneš mi jazyk?

-Proč, on ti zarost?

+ Jo

- mám tu pistoli, chceš freestyle, třeba do slabin?

+ Ne, zatím ne, díky

+ kolik máme ještě gramů?

- 31......a tak málo času

+ brácho už ne, zakopem to na horší časy.....jdu domů

- Jo sbohem

 


1 názor

Natali_A
08. 12. 2006
Dát tip
mně se líbí půlnoc ráno jazyk a taky "jsem pořád lítali" a ten název. je perfektní jo.

koník
09. 09. 2002
Dát tip
Marwin:holt se tim nesmis nechat pohltit. je to tezky, ale da se to, chce to silnou vuli a nejakou tu motivaci. jinak - timhle si asi musi projit kazdej, i ten nejhodnejsi... a ti, co vypadaji, ze se jim nic podobnyho nemuze stat, do toho pak spadnou po hlave :( jinak je to zajimavy zaznam, snad az prilis depresivni - nastesti dneska nemam spatnou naladu, ale kdybybch mela, tak nevim, nevim...

Marwin
09. 09. 2002
Dát tip
Ono Tě to většinou pohltí samotného. Je na Tobě jestli se z toho vybabraš nebo ne, to je věc každého samostatně. Myslím ale, že na věc nemáme příliš rozdílný názor;)

dara
26. 05. 2002
Dát tip
já taky ne,ale ta noc byla stejně hloupá jako tohle dílo a už jsem zase hodná :-))

Imagine
24. 05. 2002
Dát tip
Nevim, co se to deje, mluv se mnou...

Marwin
15. 05. 2002
Dát tip
Deset dlouhejch dní ze kterých si toho moc nepamatuju a sám nevím jestli jich lituji nebo ne. Za každou zkušenost něco platíme, ale někdy mám strach, že příliš. A pokud člověk přichází o iluze, představy, plány, ba dokonce naděje a víru,... Začínáš se chovat vůči světu víc nepřátelsky a získává vlastnosti typu nedůvěra, chuť po pomstě, pocit špinavosti a unavy ze žití samotného, není pak lepší žít v nevědomosti?... PS: Posílej avíza, koukl jsem sem jen náhodou...

dara
13. 05. 2002
Dát tip
jo? a co? docela by mě to zajímalo...:-o

Marwin
09. 05. 2002
Dát tip
Jo tak tohle mi něco připomíná... :o/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru