Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

newtonovská úvaha

21. 08. 2020
19
16
611
Autor
snake_01

Inspirováno Gořiným haiku o rajské zahradě.

 

 

 

newtonovská úvaha

může být jablko

padlé na hlavu?

 

 

 

 


16 názorů

sveřep
13. 09. 2020
Dát tip

No nádhera!!!


a2a2a
22. 08. 2020
Dát tip

Osvěžující


Kočkodan
21. 08. 2020
Dát tip snake_01, Gora

Ano, je řada obzvláště nepříjemných až trapných případů. Například když spadne Spartan na fanouška Slávie.

 

Ale opravdu bych se nechtěl podílet na eventuálním rozpoutání další vlny strachu. Národ by neměl podlehnout hysterii, že když na ně neskočí virus, tak na ně určitě spadne jablko a přivodí přinejmenším otřes mozku. Nerad bych se dožil toho, že si budou lidé podomácku vyrábět helmy, což by bylo navíc neporovnatelně obtížnější než šití roušek.


aleš-novák
21. 08. 2020
Dát tip blacksabbath, atkij, Gora

"Tisíce jablek spadlo na nos zeměkoule. Jenom Newton z toho uměl vytěžit."

(Vítězslav Nezval)


MilanH
21. 08. 2020
Dát tip

To se teda povedlo :o) ...


snake_01
21. 08. 2020
Dát tip aleš-novák, Alegna

Mj. podobně je to s tím ohryzkem v angličtině - anglicky se ohryzek řekne Adam´s Apple, takže anglické jablko může rovněž dopadnout na jablko...


Kočkodan
21. 08. 2020
Dát tip aleš-novák, snake_01, Alegna, blacksabbath, Gora, Silene

 

Snake, no, jadérko pravdy na tom urcite je. U nekoho je tam pod ohryzkem videt krízek, zatímco úder na hlavu prinásí spís hvezdicky.

 

 

 

Pomerne zajímavý jev by nastal, kdyby mne tady spadlo jabko na ocní bulvu. Ta se totiz rekne nemecky Augapfel, takze by vlastne jablko dopadlo na ocní jablko.

 


aleš-novák
21. 08. 2020
Dát tip Alegna, Gora

to už se posunujeme od newtonovské fyziky k einsteinovské...:o)


snake_01
21. 08. 2020
Dát tip aleš-novák, Alegna, blacksabbath, Gora

Kočkodane, při pohledu vzhůru by mohlo jabklo snadno zasánhout zahradníka bubákem do ohryzku.


aleš-novák
21. 08. 2020
Dát tip snake_01, Alegna, blacksabbath

jedné Slovence padlo jablko na češku...


blacksabbath
21. 08. 2020
Dát tip Gora, snake_01

když padne bubákem dolů stejně jako krajíc namazaný máslem.....je to padlé na hlavu


Kočkodan
21. 08. 2020
Dát tip Gora, snake_01, Alegna, Silene

 

Jablko padlé na hlavu je bubákem všech zahradníků i zahradkárů. Při práci pod stromy se doporučuje mít každou vteřinu oči na stopkách.

 


aleš-novák
21. 08. 2020
Dát tip MilanH

výborné!

 


Umbratica
21. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

Jistě. Nejdůležitější jablko padlé na hlavu bylo jablko padlé na Newtonovu hlavu. Tip.


lawenderr
21. 08. 2020
Dát tip

:)


Gora
21. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

Určitě může, bouli od jablka bych brala všemi deseti, jsou horší varianty!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru