Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezadržitelná sebepropagace

25. 08. 2020
1
1
281

To se tak rozhodnete napsat basen.

Stava se to. Nekterym driv, jinym pozdeji, zamilovanym casto, zadluzenym mene, obcas ani pravnika ci ministra to nemine.

A pak s tou basni budete  chtit mozna i nekoho seznamit. Treba, no, dejme tomu, vasi femme fatale...

Ovsem takova basen to neni reklamni leracek u vchodu do metra - nenacpete ho nekomu do ruky, az pujde kolem, ze?

Jiste je daleko lepsi zpusob danou osobu oslovit s tim, kde lze dane verse nalezt, bude-li si je chtit precist.

Zde ovsem nastal problem prave u mne a me ciste informacni zpravy, jak zahy pochopite.

 

P.s.: v teto basni hraje jistou roli i znamy obsceni vtip o klaunovi, ktery omylem na detske oslave hraje predstaveni ciste pro dospele ( omylem 2x), a vyuziva hadanky "Kdo uhodne co mam v kapse, ten to dostane"

Je príliš pozdě,

A já příliš já,

 

Tak tedy poslyš,

Osudová má:

 

Místo veršů ve zprávě,

Chtěl jsem ti jen vědět dát,

Kdybys chtěla vidět snad,

Rýmů denaturák...

 

"Na Písmáku mám své básně",

Jenže místo jedné věty...

Radši volej policajty...

Jsou to zase verše...

 

 


1 názor

ALFONS
21. 03. 2021
Dát tip

Kdysy mi někdo napsal, že mé "básně" nemají formu a nemají cit a v kontextu básních tvých, vím, že to byla pochvala, neboť tvé "básně" nemají vůbec nic. Ale i tak Tip do začátku. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru