Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomsta

27. 08. 2020
5
5
311
Autor
netWoor

Zacelit škvíru mezi stehny,

té kdysi dámy, dnes jen běhny,

je jediné, o co mu šlo.

Jemně a zkušeně ji svlík,

líbal ji na hruď, na pupík,

v ruce měl tajně lepidlo.


5 názorů

Kočkodan
27. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

Naděje na úspěch je pouze s ledpidlem dvousouložkovým. ;-)


Sršáň
27. 08. 2020
Dát tip blacksabbath

Ježíšovi je již 30 let a rodiče znepokojuje, že se pořád nemá k založení rodiny. I navrhne jednou Josef: "Marie, naproti bydlí lehká holka, co kdyby jsme klukovi k těm narozkám darovali jednu noc, ať mu ukáže i něco jiného, třeba se chytne." Marie souhlasila a když se Ježíš vrátil k večeru domů, říkají mu: "Ve tvém pokoji na tebe čeká překvapení." Ježíš vejde do pokoje, zavře za sebou, chvilku je ticho a najednou se ozve srdcervoucí výkřik a ze dveří vyběhne nahá holka a utíká od domu pryč co jí síly stačí jen sem-tam se s hrůzou ohlédne. Svatý Josef přijde za Ježíšem do pokoje a ptá se : "Ježíši, co se tady stalo???" "Sám nevím, otče, když jsem vešel dovnitř, na posteli ležela nahá dívka, přistoupil jsem k ní a ona rozevřela stehna. Tak jsem přiložil ruku a rána se zacelila"


to je reklama na lepidlo Den Braven Mamut Glue High Tack?......*/**


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru