Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kulový blesk,...

30. 08. 2020
2
3
190
Autor
Košík010

jak den začal tak skončil,...

Jednoho dne byl sem sám doma, dávali v televizi film sám doma, a tak sem šel do hospody,

tam měli vypnutou televizi, zapnul sem si jí, a tam culkin sám doma, tak sem koukal, film skončil a šel sem domů

neměl sem upito ale chtěl sem se koukat na televizi a tam Příliš hluřná samota od hrabala s Phillipem Noiretem,

pěkný pokoukáníčko film dobrej ale něco tomu chybělo nějaký pivo, dal sem si lahvový jedno, a hnedka to mělo jiný grády,

to nebyla příliš hlučná samota, to byl příliš nemocná kalba, ale to nevadí, já sem hodnej kluk, no a tak i když se mi točila trochu hlava, tak sem si tam dal novu peříčko s janou štefánkovou, to je kočka neřikám že se mi nelíbí ale co bych s ní dělal v hospodě s kamarádama když kalim.

Maria panno jak se ti to líbí, nemyslím kalení, ale filmy na český televizi ale i na nově, co myslíš kalí ježíš taky, pivo asi jo, že,... a co budhha pije mlíko, anebo to zapíjí vodkou, vodou asi ne, no asi je nejslušnější lao´c, ten zase pije kafe taky to není úplně zdraví, ale aspoň to je dobrý,...

Votáčka z hnusu, jakej máte autobus pane, anebo antabus, já bych si tipnul, že vy ste ten vožralej spisovatel,... tak se aspoň podepište, a ne žádný klikiháky, pěkně čínskz aby to pěkně vypadalo,...


3 názory

Rajmund
02. 09. 2020
Dát tip

Poopravit? ,,hovno...


bixley
31. 08. 2020
Dát tip

Docela přesná miniaturka, hodně lidí žije mezi televizí a pivem...


Gora
31. 08. 2020
Dát tip

Docela špatně se to čte s těmi všemi chybkami... text, spíše miniatura prozaická, by si zasloužil poopravit, jinak téma je celkem zajímavé...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru