Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vždy sa vrátia domov

01. 09. 2020
4
3
382
Autor
Rigor Mortis

Ťažobné ticho opäť prehlušilo klopanie. Odovzdane privrel oči. Čelo mu zvraštila beznádej.

„Ocko, otvor dvere,“ ozval sa slabučký hlások.

„Nemôžem, zlatko,“ povedal a slza mu prešla po líci.

„Je tu veľká zima. A bojím sa.“

„Prosím, Lucka, nenúť ma to urobiť.“

Sedel opretý o dvere. Na chrbte cítil otrasy. Búchala do nich päsťami.

„Pusť ma dnu!“ ozval sa škrekľavý výkrik.

„Musíš odísť,“ povedal a rozvzlykal sa.

„Prečo ma už nechceš? Nemáš ma rád?“

„Samozrejme, že mám, srdiečko.“

„Včera som ťa čakala. Celú noc!“

„Prepáč mi.“

„Neprepáčim! Sľúbil si, že prinesieš ruže na môj hrob. Ale zabudol si. A ja už nikdy neodídem...“


3 názory

Jaropeace
02. 10. 2020
Dát tip

Podle mě je to dobré, originální. Nikdo z nás, kteří měli to štěstí a ( ještě) se jim to nestalo, nevíme, jak bychom se v této mezní životní situaci (za)chovali.

 


Gora
01. 09. 2020
Dát tip

Tady v této minatuře to napětí bohužel, jak to čtu já, sklouzlo někam mimo ten první tvůj zdejší příběh... od první do poslední věty je to "přepálené" - nejde mi o uvěřitelnost, ale o slovní klišé a fráze, které jsou emotivně vystavěny... ale spíš pro efekt, "nemrazí" jako předchozí...


Andělka1
01. 09. 2020
Dát tip

Krásná pointa...úlevné na bolest ze smrti dítěte ..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru