Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R 2

06. 09. 2020
16
15
656
Autor
Lami

https://uloz.to/file/NHuyKGLZEUWS/r2-wav#!ZJDlAQR2ZwqxMwV1MGEuAQqxBJV4BSAKIHHlFIN3pF1nYJSvAN==

 

 

Mám rád hovoříš-li se mnou

řečí svého těla.

To jistě o mně víš.

A líbí se mi

jak kávu popíjíš

i jemně vlasy shrnuješ si z čela,

miluji, když jsi zamyšlená,

rád dívám se jak spíš.

To, myslím, jsi o mně nevěděla.

 

 

 


15 názorů

MilanH
10. 09. 2020
Dát tip

Něžná


Lami
09. 09. 2020
Dát tip

Promiňte, děkuji všem, které to zaujalo za milá slova.


Dagmaram
08. 09. 2020
Dát tip

milé :-)


Umbratica
07. 09. 2020
Dát tip

Hezké celé, zvláště ten poslední verš je pěkným vyústěním. Tip.


Také čisté a úprimné sa mi to celé zdá. A obdiv že tie slová ostali také aj napriek tomu ako to dopadlo.


Silene
07. 09. 2020
Dát tip

Rozumím. 

Lami, ten popis posílání avíz platí tu po písmácké prostředí. Takto se čtenář vrátí přečíst si tvou odpověď, jen že ji sám hledá, to jsem chtěla pro jistotu uvést. Tu si tak povídáme, ale třeba v kategorii vázaných veršů, pokud ti záleží na zpětné vazbě, když je řeč o výstavbě básně atp., je dobré to avízo komentujícímu zaslat.

Jen abys věděl, jak to s avízy chodí.


Lami
06. 09. 2020
Dát tip Silene

Je to dávná záležitost.To co jsem zveřejnil neuškodí jí a mně už teprv ne.


Silene
06. 09. 2020
Dát tip

To nemusíš dopovídávat, Lami, jen jestli potřebuješ. A to víš, těžce se domlouváme.

(Umíš avíza?

To je zpráva pro toho, komu odpovídáš, ta, co chodí zpod díla tobě. Autoru automaticky, ale on musí kliknout na příslušný nick tu v okýnku pod kritikou (zamodření), potom teprve na tlačítko Odeslat, aby přišla zpráva o jeho reakci i komentujícímu. Jako Čapkův nešťastný šofér...)


Lami
06. 09. 2020
Dát tip

Naposledy se mě zeptala, jestli ji mám ještě vůbec rád.Samozřejmě, že měl.Ale nedokázal jsem jí na tu otázku odpovědět.Přece to musela poznat z toho jak jsem se k ní choval.Ostatně v té době už měla milence.


Silene
06. 09. 2020
Dát tip

Aha. Život je rušný, zelenina svedla.


možná jsi jí měl říct takhle krásná slova zavčasu.....*/**************


Lami
06. 09. 2020
Dát tip

Ne,ne.Mýlka.


Silene
06. 09. 2020
Dát tip blacksabbath

Asi oněch sto kousků lásky v ubrousku... myslím si.


Lami
06. 09. 2020
Dát tip lawenderr, Nami 99, blacksabbath, Gora

Jednou jsem ji sledoval, když krájela v kuchyni zeleninu.Já byl u stolu a pomáhal jí.Ale pomalu.Byla tak krásná.Chtěl jsem, aby to trvalo věčně.Nic netrvá věčně a ona už dávno krájí zeleninu někde jinde.Doufám, že je šťastná.


lawenderr
06. 09. 2020
Dát tip atkij

mi to přijde milé, že si nemůžeš pomoct a ještě to přiznáš ... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru