Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nic zásadního se nestalo

12. 09. 2020
9
18
825
Autor
Luzz

 

sdílený prostor hrástí i prolomů zerodoval

důkazy o jeho existenci byly peneplenizovány

 

s čistým svědomím můžeme tedy prohlásit:

 

Nic zásadního se nestalo.

 

- a klidně se vzdát i víry v pohřbené zlomy

čekající na další orogenezi.

 

 

 


18 názorů

Luzz
26. 01. 2021
Dát tip

silene: milé, že sis sem našla cestu. a vidíš, za chvilku z tebe bude geografka!


Silene
26. 01. 2021
Dát tip

(Myslím, že ta edukace se mi vyplatí, s odstupem času pročítám a udiveně zjišťuji, že se docela komfortně pročtu. No... pochopitelně nedokáži odhadnout, natož vypočítat, co provede s mými vjemy další eroze.

Btw, pěkné id díla. Hledala jsem tento text...)


RUZIGEL
06. 10. 2020
Dát tip

Neškodí, trochu se poučit.Na rvní pohled to opravdu dělá dojem, že o nic nejde.


lawenderr
16. 09. 2020
Dát tip

:)


Luzz
15. 09. 2020
Dát tip

law, to si jako čtenářka rozhodni sama (jestli nic nebo něco) - ale opravdu sama, ne na základě dalších komentářů.

... každopádně děkuji za pozornost a výdrž.


lawenderr
15. 09. 2020
Dát tip

když na mě je to tak strašně odborný, až nevím, jestli je to chytrý nebo i poezie nebo nic :) Ber v úvahu i náš slabudušší ... že tě rádi čtem :D


Danny
13. 09. 2020
Dát tip

S pomocí googlu Tip. jinak já sem dával básně s informatickými termíny, ba celé zdrojové kódy, tak by mi nemělo vadit, že sem někdo jiný dává básně geologické :) a taky nevadí, alespoň se něco dozvím


Luzz
13. 09. 2020
Dát tip

zas to neber tak doslovně, toto poznání... jde jen o uzavření příběhu/série, respektive jeden z možných konců.

každopádně děkuji za pozornost.


lastgasp
13. 09. 2020
Dát tip

Úžasný poznatek jako hříčka. Bezva.


egil
12. 09. 2020
Dát tip

mám pocit, jako by v textu bylo příliš recentu. přitom geologický čas nefunguje takhle šmahem. 


Luzz
12. 09. 2020
Dát tip

jj, beru to tak, že písmák (se svými uživateli) je nesmírně inspirující prostředí otevírající brány vědomí i nevědomí.


Luzz
12. 09. 2020
Dát tip

skláním se před tvým prozíravým komentářem, salvátore. opravdu se nic zádadního nestalo. ovšem netušila jsem, že nevinné začlenění běžně používaných termínů v geografii může čtenáře vyprovokovat k tomu, aby to v komentu vůbec zmiňovali.


Luzz
12. 09. 2020
Dát tip

to je vtipné, žes mi dala tip, i když tomu vůbec nerozumíš :)

(a ta slova - myslíš ta "cizí", u kterých se ti nechce hledat význam? anebo ještě nějaká? možná budu opakovat už něco, co jsem někde zmínila, ale - odborný termíny jsou tam jen dva, to není na báseň moc... a pro někoho nebudou srozumitelné ani ty horotvorné pohyby)


Andělka1
12. 09. 2020
Dát tip

To krásný výraz HOROTVORNÉ POHYBA - ten je srozumitelný...:-))


Andělka1
12. 09. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Vůbec nerozumím, a nechce se mi hledat význam těch slov...:-))..ale stejně zajímavé..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru