Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

realita ?

09. 05. 2002
6
0
1754
Autor
Josefk

abych nebyl doma za ignoranta, včera jsem se synem sledoval večerní film.... volný den vprostřed týdne a co to se mnou dělá jsem to já nebo matrix ?

Je den po volné středě, čtvrtek 9.5.2002, už poněkolikáté se přistihuji, že přemýšlím o povinnostech, co mne čekají v pondělí 13.5. a užasle zjišťuji, že to není dnes.

Už před týdnem,den po jiné volné středě, ve čtvrtek 2.5.2002, jsem měl podobný pocit, jen pondělí 13.5. bylo v podvědomí nahrazeno pondělím 6.5., ač byl čtvrtek 2.5. .V pátek jsem se těšil na víkend začínající sobotou 4.5., jaksi nepochopitelně přispíšený, po němž jsem měl jen krátce dojem, že následovalo pondělí. Zmíněné pondělí k mému velkému překvapení opravdu proběhlo, ale již koncem dne jsem se začínal připravovat na pátek 10.5., ač následovalo úterý 7.5., před volnou středou mylně považovanou za počátek víkendu, dnes už nevím přesně, kterého.....

S naprostou jistotou nyní vím, že dnes není žádné pondělí jakéhokoliv týdne, ale den po proběhnuté středě, tedy zřejmě čtvrtek ? týdne tohoto. Při hlubším zamyšlení ztrácím jistotu, kterého tohoto, takže jedinou jistotou, kterou nyní mám, je jistota nejistého.

A co vy ? 


Naja
24. 06. 2003
Dát tip
Hmmm aj budu ted doma hodne dlouho a jak mam poznat, kterej den je kterej, kdyz ne podle prace...

Josefk
27. 11. 2002
Dát tip
Wal: ta středa, neměla být škaredá ?

waldekke
26. 11. 2002
Dát tip
Zdar Jose, no zdá se, žes přišel na to, že pochybovat nemůžeš jen o tom, že pochybuješ. :o) Ale kdyby sis našel čas v pátek a zamyslel se nad tím, co bylo středu před tím, pak bys možná večer, v sobotu i v neděli potom, mohl klidně zalehnout k spánku, že to následující pondělí nebude jak černý čtvrtek, ale spíš jako bílá sobota. W.*

clovrdik
13. 11. 2002
Dát tip
:-)) pěkně zamotaný, ale je fakt, že občas, když vložej volnej den do prostřed týdne, docela to zamíchá s povědomím kalendáře :-)) TIP za to přesný popsání :-)

DarkMind
08. 08. 2002
Dát tip
:))

zoo
11. 05. 2002
Dát tip
... některá schodiště halt vedou některý pátek jinam... :- ))

Print
09. 05. 2002
Dát tip
Ano, byly to dva týdny po dvou pondělcích a s dvěma pátkama... Prostě MATRIX!:-)

:o)*

Armand
09. 05. 2002
Dát tip
deja vu :)))) něco změnili v programu!... bacha na okna které mají cihlové okenice!

Danny
09. 05. 2002
Dát tip
Trinity? Svič? Ejpoku? trošku nám změnili realitu bacha na agenty! tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru