Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trumpetka

16. 09. 2020
10
13
569
Autor
trojort

Rozsadil partu plyšových medvídků kolem sebe na dřevěné bedýnky a taky kyblíky z pískoviště.
Sezval i ty z okolí, aby publikum bylo početné.
Chystal se odehrát koncertní vystoupení na svoji novou trumpetku.
Scéna je v modré.
V pověšených osuškách na prádelní šňůře.  
Mohutný špalek na sekání dřeva.
Medvídci vypadají spokojeně.
Připraveni k tleskání ve finále.
Jen by snad potřebovali klobouky, aby je mohli vyhazovat do vzduchu až koncert skončí.

        „Myslím, že bordely by měly patřit pod ministra kultury,“ říká jeden z medvídků do prvních tónů, aby ho kluk neslyšel.
    „On by se sice chvíli vrtěl, ale moc dobře by věděl, že mu to všichni kolegové z vlády budou závidět.“
        „To by byly teprve interpelace,“ směje se jiný medvídek nevině.
        „V TV teď pořád zkvalitňují erekci,“ říká ten, co sedí na kyblíku s motivy květin.
        „Už jsou s tím otravní.“
        „To je fakt tolik chlapů, co se jim to nepostaví bez tabletek?“ zmlkne se svojí otázkou, protože klučíkovi došel dech a přestal hrát.

        Očekává reakci od plyšových kamarádů.
        Nic.
        Jen jednomu vypadlo špatně přišité oko.
        „To jste čučeli, co?“ řekne chlapec v reakci na oko, co zůstalo viset za niť na prsou medvídka.
        Ještě jednou přiloží trumpetku ke rtům a zaduje něco jako fanfáru.
        Vezme do dlaní medvídka s vyhřezlým okem na niti a přenese ho ke špalku na dřevo.
        Opatrně ho položí na plochu špalku hlavou převěšenou přes okraj.
        Zdvihne těžkou sekyru a tne.
        Na první dobrou odpadne medvídkova hlava od těla.
        Klučík se podívá ke spolku posedávajících medvědů a prohlásí k nim tiše, ale důrazně.
        „To aby se netrápil.“
        A fanfára trumpety zazní ještě jednou.        


13 názorů

Luzz
30. 09. 2020
Dát tip

a dál? popravil pak i ty další? (důvod by se určitě našel)

škoda, že to není delší; než se člověk ponoří, tak je konec.


lastgasp
21. 09. 2020
Dát tip

Aktuální pohádka pro děti nad 18 let. Bezva.


trojort
20. 09. 2020
Dát tip

...díky...


Filosofka
18. 09. 2020
Dát tip

Myslím si totéž jako Arwen, drsný, ale dobrý. Mám ráda souznění protikladů a řekla bych, co tě čtu, že je to i časté v tom, co píšeš. 


Dost drsný.

Dost dobrý :)


Měli by fasovat ty límce na bolest krční páteře. Molitan se blbě seká. A ten kluk by měl dostat na zadnici. Viz. moje báseň ,,Čeho se bojí plyšoví medvědi".


bixley
16. 09. 2020
Dát tip

Závěr je drsnej. Očekávala jsem spíš slovní nebo hudební reakci na rozhovor medvídků.


Gora
16. 09. 2020
Dát tip

Začátek mne navnadil, ale zůstalo jen u toho... příště.

Jen by snad potřebovaly klobouky - potřebovali


mně při čtení vypadly obě oči....tak ne abys mi dal hlavu na špalek......protože já v tom vidím společenskou satiru......tak si prosím fanfáru......*/*********


lastgasp
16. 09. 2020
Dát tip

Představa eutanazie hraček.


Andělka1
16. 09. 2020
Dát tip

No...br....vybavila se mi Čapkova tuším pohádka o hračkách....


dost překvapivý závěr...ale dobře...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru