Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

autorské čítanie v hideparku - nitra - 18,09.2020

16. 09. 2020
2
2
463

https://www.facebook.com/events/611581276201527

Deň: 18.09.2020

Čas:19,30

Miesto: Hidepark, Vodná 4675,  Nitra

 

Autorské čítanie trojice súčasných básnikov. Šimon Leitgeb predstaví svoju novú knihu Betonová pláž, príde aj autor zbierky Vynechaný spoj - Viliam Nádaskay a art director Adam Majko s kolesom z bicykla, ktoré vám okrem iného prečíta o Tisovi a zahrá disko.

 

Šimon Leitgeb
Vyrostl v Malontech, vesnici v Novohradských horách.
Napsal básnické sbírky mezi náma (Nakladatelství Petr Štengl, 2017) a betonová pláž (JT's nakladatelství, 2020).
Jeho básně byly publikovány ve většině českých časopisů (Tvar, Host, Lidové noviny ad.) a v roce 2016 zařazeny do antologie Nejlepší české básně 2016 (Host, 2016).
Ukázky z jeho tvorby byly přeloženy do mnoha jazyků a publikovány v Rakousku, na Slovensku, na Ukrajině a v Rumunsku.
Žije v Českých Budějovicích, kde se aktivně podílí na chodu kulturního života organizací literárně-hudebního pořadu mezi náma a festivalu Literatura žije.
 
 
Viliam Nádaskay - pochádza z Košíc a Nitry. Je interným doktorandom Ústavu slovenskej literatúry SAV. V roku 2018 vydal zbierku básní Vynechaný spoj.

 

Adam Majko je art director, ktorý pripravil plagát k tomuto podujatiu a napísal knižku Art director!. v Hideparku vystúpi s performance, ktorú pôvodne pripravil s Romanom Sergejevičom Janajevom pre Hviezdne noci Bytča. Performance zahŕňa koleso od bicykla a zdarma vodku a kyslé uhorky.

http://bal-butik.eu/?fbclid=IwAR2If6KP5-xFD-c8uoXtjOdFieNZuu8TgRVg_qJ6M1lIsbhc6fmMrJ4Tvhw

 


2 názory

Gora
16. 09. 2020
Dát tip

Malonty jsou kousek od nás... přečtu si - nejen od krajánka. Díky za odkazy.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru