Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 37.

17. 09. 2020
4
2
1169
Autor
Benetka

Hmmm...

Donutit se i třeba jenom tu být - to je nadlidský výkon...! Natož pak cokoli napsat. Leč byl jsem ponouknut a tak tak činím. A proto spatří světlo světla další NIKDE a další NIKDY... Nebo naopak?! NIKDY se to možná nestalo a autor je neustále NIKDE... Nebo naopak?!

Pjesnůška pak koresponduje s níže uvedeným textem - byť poněkud převráceně...

https://www.youtube.com/watch?v=2E1M-IPNFPY&ab_channel=smisekaneri

POZEN

Když se dnes po ránu ZLATOHNĚDÁ Slávka ptala jak mu je už ani nedokázal vnímat ten hnus za tou prostou otázkou. Už je mu to lhostejné. Jak mu je? Čím dál tím......stejně odpověděl Jí. A to je POZEN. A víš co to znamená? Zavrtěla hlávkou jako že ne. A viděla jsi film Zachraňte vojína Ryana? Opět stejné zavrtění. Ach jo řekl Jí Slávek. S Tebou je to těžké. Se mnou je to těžké?! Její reakce byla někde na škále mezi překvapením a naštváním se. Jo je! trval na svém Slávek. POZEN je POsranýmZElenýmNavrch. Nakrčila čelo a evidentně zapojila do práce minimálně své druhé mozkové jádro aby tu informaci přelouskala. I když Slávek vlastně netuší jestli je dvou a nebo čtyrjádrová... Ale stejně se moc nechytala a tak Jí Slávek ještě řekl: Víš - vojáci nosí zelené trenýrky. A pak se Jí to už propojilo do smyslplného celku a začala se smát. A to navzdory tomu že celá věc je vlastně veskrze smutná. Slávkovi totiž hned hlívou bleskla myšLenka že kdyby ležel někde v zákopu jen s flintou a na něj by se vyvalil tank tak se prostě posere. Posere strachy. A kdyby to náhodou přežil a šel by se pak mejt tak všecky hadry na hromadu a nahoru trenýrky. POZEN. Pochopitelně že kdyby to zažil pak už třeba posté a pokud by to opět přežil tak pak asi už možná bez toho bláta na hřišti... Mimochodem tam na té pláži tuším na Omaze pod tou smrští kulek by se posral taky. Ryan je jedním z NEJ válečných filmů. A každý ať si dosadí za to NEJ to svoje. Slávek jen na něj pomyslí a hned má po těle husinu. Nicméně chápe že nejedna mladá slečna má asi jiné zájmy než sledovat válečné filmy. Další otravná myšLenka která Slávka navštěvuje poměrně často je rok 1989. To je rok kdy se ZLATOHNĚDÁ narodila. A kdy Slávek v zelených trenýrkách hájil Její klidný spánek. Jo jo - moh´ by bejt jejím otcem.........

Ráno se Slávkovi konečně podařilo najít firemní pracovní kraťasy a tak se vydal vstříc svému busu jen tak zlehka. Doma si sice dal ještě mikču ale hned před domem ji svlékl. Bylo nádherně teploučké ráno. A tak pak celý den absolvoval jen v tričku a šortkách. Oproti tomu byla ZLATOHNĚDÁ celý den v ryflích a v roláku až ke krku. A vzhledem k tomu že jim majitel nařídil nosit roušky z celé té Její alabastrové pokožky svítilo jen čelo a pod ním ZLATOHNĚDÉ oči do kterých se vpíjel. Když pak přijel nakládat Srbský kamion zboží povolal Slávek ZLATOHNĚDOU vykonat papírovou práci zatímco on dělal tu manuální. Ostatně to také tak šoférovi podala: Já vám udělám dokumenty a kolega vás zatím naloží. Jenže byla rychlejší než Slávek a tak za ním pak vyšla ven před skládeček. Je fajn dělat venku - však? Jo je odpověděl Slávek. Dokud to jen jde a dokud je aspoň trochu teplo. A vnímat zelené stromy a modrou oblohu a platinová oblaka... Ale je zima! Otřásla se. Ne není! Kontroval Slávek. A v duchu pak zas ty představy že by se snad mohl nabídnout že Ji zahřeje ale to fuckt jen tak letmo... Víš pokračovala mně je vlastně furt zima. Nooo... Co na to říct?! Slávek se vynasnažil udělat Jí radost když ukáže nějakou veselou myšLenku a tak dal jeden ftípeček: Víš proč je ženám pořád zima? dotázal se Jí. Ne. Protože maj´ tam dóle rozpáraný kožíšek! A Slávek Jí ukázal prstem na patřičné místo. A zase jednou tak sklouzl do vln sexismu. MEEE TOOO !!! Je těžké pousmát se v roušce. ZLATOHNĚDÁ to přesto dokázala. Pousmála se očima o povídá: Ale já nemám dole kožíšek! Načež Slávek zareagoval slovy:

TO BY SE MUSELO PROZKOUMAT!

Sakra! K vůli té blbé roušce ani neviděl jestli se třeba nezačervenala!? No ale taky mohl třeba dostat za ty řeči hned na místě facku a ani by se nemohl divit. Nicméně pokračovala v konverzaci jako by se nechumelilo: To bych nevydržela mít tam kožíšek! To bych se furt musela škrábat jak by to kousalo. I když... Teď je to vlastně podobné... A začala se smát. A Slávek spolu s ní. No a to mi teda řekni co je horší?! navázal Slávek. Mít kožíšek a škrábat se a nebo holit se a škrábat se?! A tak další vlna smíchu...

Srbský kamioňák na ně hleděl z nákladového prostoru a naprosto netušil co si to tam ti dva povídají a čemu se tak smějí...

 


2 názory

Alegna
18. 09. 2020
Dát tip

...snad ještě pár dnů nám bude teple svítit slunce***


blacksabbath
17. 09. 2020
Dát tip Benetka

Hmmm...hledím na to z nákladového prostoru....ÚPPDKV....*/**


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru