Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlasování III. kola celoroční soutěže poezie

21. 09. 2020
2
7
2297
Autor
Báseň_roku

Hlasování III. kola celoroční soutěže poezie proběhne od neděle 20.9. do středy 30.9.2020 do 24,00 hod.

Vyberte prosím ze 21 soutěžních básní tři, které vás oslovily nejvíc, a přímo pod ně napište HLAS.

 Tipy se mohou dávat např. básním, které chcete "ocenit" ještě mimo soutěž, ale HLASY má každý jen tři a ty budou započítány, ne tipy. Básně jsou umístěny jak v Dílně, tak zde pod čarou.

Diskuse pod všemi básněmi je samozřejmě vítána!

Začátkem října 2020 bude zveřejněn žebříček umístění podle čtenářské úspěšnosti a autoři "vystoupí" z anonymity.

Všem zúčastněným i čtenářům přeji příjemnou zábavu!

..........................................................................................................................................................................

Vyplněná tajenka

LITANIE K SEDMI PŘÍTELKYNÍM

Sen

Ostrov legend

Nebeská pochoutka

"Řekla"

Vzývání jasného dne

Poslední vůle

Kult (v) osobnosti

Půjdeš se mnou?

Říjnové noci

Čas

Na rozpacích

Domácí pohodová

Žluté blues

ordnung machen

VÁNOK

Sídlištní domy

Vyznání

Zbytky

- like -

 


7 názorů

Děkuji Zborovi - o všem je možné diskutovat, budu ráda za nápady, co se soutěží dál nebo jinak, lépe.

Technická poznámka všem autorům v soutěži: tabulka výsledků bude uveřejněna pravděpodobně zítra, dejte nám prosím čas na její přípravu /při počtu básní je to náročné/ a NEVYVĚŠUJTE SVÉ SOUTĚŽNÍ BÁSNĚ do doby zveřejnění Výsledků III. kola/2020. Díky!


Zbora
01. 10. 2020
Dát tip

Hezký ročník. Sešla se spousta různorodých textů. To je dobře. Taky jsem vybíral z 5ti favoritů a musím přiznat, že mě básně vesměs bavilo číst. Skoro v každé jsem si našel nějaký okamžik, který ve mě zarezonoval.

Je fajn, že básně nehodnotí odborná porota, ale široká veřejnost a že je anonymní. Člověk se tak hodně dozví o skutečném vkusu lidí. I když mám dojem, že rukopis některých zdejších autorů jsem poznal. O to víc jsem zvědavý na odtajnění. Už jsem napnutý, kdo je kdo a jestli jsem se strefil :)

Teď k Tvým dotazům, Ireno. Snad nevadí, že to píšu takto veřejně, ale třeba k tomu připíší něco i ostatní: Základní koncep soutěže bych do příštích let neměnil. Je dobrý. Možná jen pokud příští ročník zase přibude soutěžních příspěvků, stála by za zvážení možnost zvednout počet hlasů, třeba na 5. Bude to pak ještě lépe rozvrstvené. Možnost je naopak i stanovit, že minimální počet hlasů jsou 3 a maximální je neomezý. A pokud do soutěže toužíš nějak promítnout odborný názor vytipovaných oslovených porotců, nemusí se vůbec nic měnit, jen klidně ještě lze navíc udělat zvláštní cenu pro báseně oceněné odbornou porotou. Možná by bylo i zajímavé porovnávat, jestli se některé texty umístí v obou kategoriích a co budou mít společného.

Díky za Tvojí energii, kterou do soutěže vkládáš. 

 


Alegna
21. 09. 2020
Dát tip Gora, Aru

:))) to nebyla kritika pravidel, myslím, že jsou spravedlivá, bylo to jen povzdechnutí a ano, taky mě napadlo dát ostatním alespoň tip,

ať vyhraje nejlepší


Gora
21. 09. 2020
Dát tip

Těm jiným se dá vložit jako ocenění tip, jistě potěší také komentáře, Al.

Nechci měnit pravidla každé kolo, jsem ráda, že se povedlo /po dvou letech/ jedny pevně stanovit :-), a tak zůstaly tři možné hlasy...


Alegna
21. 09. 2020
Dát tip Aru

velmi silná účast s dobrými texty, nenašla jsem jediný slabý, ach jo, jak se dájí tady vybrat jen tři :)))


Báseň_roku
21. 09. 2020
Dát tip Delfín

Díky :-), Aru, ano, lepší je důkladně své tři možné hlasy zvážit, času na hlasování je dost.


Aru
21. 09. 2020
Dát tip

teda, pořádná nálož textů, musím si to pořádně přečíst a promyslet. jinak super soutěž ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru