Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-1-

22. 09. 2020
22
21
692
Autor
Můra73

 

 

 

Ruce od těsta -

z kabelky v pokoji   

třetí zvonění!

 

 

 

 

    

 

   


21 názorů

guy
28. 09. 2020
Dát tip

JO !


per_zay
27. 09. 2020
Dát tip

hmmm ... T


Můra73
25. 09. 2020
Dát tip

:D


Můra73
24. 09. 2020
Dát tip

starej dobrej... , ještě bys to sem mohl přijít napsat potřetí, abych dokázala přijmout, že zrovna tys nepochopil, neviděl, a že tobě se to nelíbí. :D


snake_01
24. 09. 2020
Dát tip

Salvator: jedná se o mikropříběh, který s každým dalším čtením odhaluje další vrstvy. Například: náznakem divadla nemusí být jen třetí zvonění, ale i kabelka jako typický objekt spojený s kulturní akcí. Dále třeba: proč je "už" oddělené větší mezerou - je to proto, aby vznikla dramatická pauza a vynikla tak netrpělivost lyrického subjektu? O to tu jde: máme před sebou banální situaci ztvárněnou tak, že s každým dalším čtením se její význam výrazně prohlubuje, a to jak na motivické, syntaktické atd. úrovni.


Umbratica
24. 09. 2020
Dát tip

Chtělo by to buď handsfree, nabo zahodit mobil, jako jsem to udělala já.


Markel
23. 09. 2020
Dát tip

dobrýýý *


PavelK
23. 09. 2020
Dát tip Gora

Na divadle třetí zvonění znamená, že už herci musí jeviště. Možná Tě čeká životní scéna a Ty máš ruce upatlané od těsta...

Fantazie!


snake_01
22. 09. 2020
Dát tip

Chvíli mi trvalo, než mi došllo to třetí zvonění. Text se jeví nenápadně ale je vrstevnatý, nabízí se hned několik interpretací, a to se mi jednoznačně líbí.


atkij
22. 09. 2020
Dát tip

Výborně vycizelované, Katko:)


Můra73
22. 09. 2020
Dát tip Radmila Marie

jj, budu ráda, když se tu senrjú bude dařit podobně jako haiku. :)

To byla situace! Kuchyňské světlo perfektně nasvěcovalo vál, moje ruce kmitaly v kultovní vedlejší roli představení Bramborové placky... a do toho ve vedlejším pokoji už třetí zvonění...

lešení, brrrrr!


Zbora
22. 09. 2020
Dát tip

Nová kategorie si zasloužila i nové číslování? :) 

Taky to v takových situacích neberu, třeba když dětem zrovna vyndavám třísku, ale s každým dalším zvoněním narůstá moje nervozita. Nejlepší zazvonění jsem zažil, když jsem u baráku montoval lešení a stál jsem zrovna v prvním patře na úzkém prkně nad hlubinou pode mnou a vlál nad hlavou s desetikilovou tyčí. Znám i lidi, co v návalu vzteku s mobilem praštili o chodník. Druhý den už si ale cupitali koupit nový. 


To mám taky moc ráda. :-)


haha...tak to znám....ať si zvoní...přeci si neumažu fon od mouky.....:-)))))


Gora
22. 09. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ, blacksabbath

parádní:-))... 


Danny
22. 09. 2020
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru