Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zapadá slunce

Výběr: Gora, Můra73, atkij
23. 09. 2020
21
11
910
Autor
snake_01

 

 

 

 

zapadá slunce --- 

lavičky osvětlují

první displeje

 

 

 

 


11 názorů

vesuvanka
11. 05. 2021
Dát tip

Pěkné a výstižné :-))), TIP


MilanH
13. 04. 2021
Dát tip

:-) !!!


ALFONS
21. 10. 2020
Dát tip

Časová posloupnost (zapadá a osvětlují???) lituji displeje. 


Zbora
18. 10. 2020
Dát tip

Připadá mi nešťastně formulované. Použitím množného čísla ve všech větných členech vznikl celkem zbytečně slušný chaos. Na první čtení to klidně může vypadat, že displeje mají být osvětlovány lavičkami. Pak se v tom čtenář samozřejmě zorientuje, ale osobně si myslím, že je to zmatečné. Přitom by bylo jednoduché se tomu vyhnout. 

Nicméně teď prošla kolem moje žena a říká "jé, to je super, kdo to je?", takže to možná zbytečně moc řešim.


Dagmaram
18. 10. 2020
Dát tip

vtipné :-)


per_zay
27. 09. 2020
Dát tip

hmmm ... T


Gora
24. 09. 2020
Dát tip

Vracím se po několikáté, zajímavý námět výborně ztvárněný.


Umbratica
24. 09. 2020
Dát tip Gora

Tohle se ti povedlo.  Je to to nejlepší, co jsem od tebe poslední dobou četla. Zvláštní soudobá poetičnost je umně vpletena do klišé západu slunce. Tip. 


Karpatský knihomoľ
23. 09. 2020
Dát tip Gora, blacksabbath

Vystihuje to našu dobu. Pred dvadsiatimi rokmi by tento text asi nemohol vzniknúť. Zaujímalo by ma, či bude zrozumiteľný aj o ďalších dvadsať rokov.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru