Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlava

27. 09. 2020
3
15
433
Autor
Jaropeace

Autobus městské hromadné dopravy měl pět minut zpoždění. Znaveně jsem usedl na sedadlo. Po včerejší pitce jsem měl hlavu těžkou jako pytel cementu.

Pohledem jsem přelétl osazenstvo autobusu. Nevypadalo o nic lépe. Všichni pospávali, dva opilí muži se pokoušeli o rozhovor. S posledními zbytky sil jsem si nasadil přehrávač a pustil kazetu.

Chvíli jsem mhouřil oči proti odpolednímu slunci, které dovnitř pronikalo velkými okny. Cítil jsem se hrozně, moje bolavá hlava byla středem světa. Bylo mi fakt zle.

Odstřelovač se tvářil mrzutě. Po včerejší pitce měl hlavu jako pytel cementu. Neměl to rád. Rušilo jej to při práci.

Pomalu složil nástroj a podíval se na hodinky. Už by tu měl být.

Konečně uviděl autobus. Přiložil zbraň k líci a v dalekohledu uviděl hlavu. Nemohl se splést.

Sluchátka jsem měl jenom já.

 

/ Brno 1998 /


15 názorů

Jaropeace
03. 10. 2020
Dát tip

Umbratica: přesto máte pravdu. Když se to přežene s pitím, některým lidem se pak klepou ruce a nemohou se soustředit. Děkuji.


Umbratica
02. 10. 2020
Dát tip Jaropeace

Nejsem alkoholička, nýbrž jsem abstinentka a tak se v tom nevyznám.


Jaropeace
02. 10. 2020
Dát tip

Umbratica: s tím kopcem jsem to myslel jinak, chtěl jsem se z toho dostat tou myšlenkou J. Nohavici o tom alko kopci.


Umbratica
02. 10. 2020
Dát tip

To je málo pravděpodobné, že by nájemný vrah teprve stoupal do nějakého kopce. Takovou práci dělávají třeba bývalí vojáci, kteří už zabili hodně lidí a vědí, že jim to nedělá žádný problém.


Jaropeace
02. 10. 2020
Dát tip

Umbratica: třeba teprve stoupal do toho svého kopce. ale nevím, předtím jsem ho viděl jen jednou. děkuju.


Umbratica
02. 10. 2020
Dát tip

Každému alkoholikovi se časem klepou ruce. Z psychologického hlediska je málo pravděpodobné, že by nájemný vrah třeba musel v alkoholu utápět své svědomí. Takovou práci dělají lidé, kteří nemají emoce jako my ostatní.


Jaropeace
01. 10. 2020
Dát tip

Umbratica : tomuto se ruce nikdy neklepou.


Jaropeace
01. 10. 2020
Dát tip

LUZZ : napsané v r. 1998, přidal jsem tam datum až po Vaší kritice. Omlouvám se.


Jaropeace
01. 10. 2020
Dát tip

Gora: podle těch sluchátek


Jaropeace
01. 10. 2020
Dát tip

K3: někdy na to někomu pomáhá nějaká relaxační muzika


Umbratica
29. 09. 2020
Dát tip

Ostřeloovači nepijí. Ostřelovače, který pije, by si nikdo nenajal. 


Luzz
28. 09. 2020
Dát tip

kazetu, jo? to se odehrává někdy v pravěku? moc tomu nerozumím.


Gora
27. 09. 2020
Dát tip

Dvojí pohled na jednu situaci... jeden v ich formě, druhý v er formě.

Zajímalo by mě, jak poznal odstřelovač "tu správnou" hlavu, v autobuse přece sedělo víc lidí...

Pointa není moc přesvědčivá.


K3
27. 09. 2020
Dát tip Jaropeace

Mám problém v tom, že kdyby mě bolela hlava a měl jsem ji těžkou jak pytel cementu, nedával bych si sluchátka. Ale nechápu ten konec jak to bylo myšleno. Jestli měl zabít sám sebe... Je v tom určité mysterium, to jo.


Katariina
27. 09. 2020
Dát tip

Skvělá miniatura!! :-) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru