Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mořena

21. 02. 2000
11
0
3502
Autor
Ramona

Když Morena vystoupila nad obzor, rackové oněměli.

Oceán přetekl a rozpouštěl jí vlasy.

V tom zrcadle se rozbíjely kousky vln a krásy..

~ ~ ~

Neposlechneš poroučení bouřky?

té kruté dívky v šatech havraních.

 

V dálce jen nářek, nad tebou smích

šlehají blesky na podpatcích.

 

Když prochází se oblohou

její srdce tepe tmou.

 

Jak vítr přilétla a lehla v plachetnici

teď uvnitř kajuty svým dechem zhasla svíci.

 

záhy je klid, čas prostorem vlaje

oblaka ňader kreslí jinotaje.

 

Mořena šplíchá vlny do tvé tváře.

~ ~ ~


Příjde mi slabší než předešlé.

Wiki
28. 07. 2002
Dát tip
proč já jsem se sem zrovna dneska vracela, když se mi tak strašně stýská po moři ? A tady je moře všude. Vždycky jsem si myslela, že mám radši hory a teprve v letošním létě jsem se konečně zamilovala do moře.....teprve teď jsem zjistila, jakou má zázračnou moc...to bude tím, že na to byl pravý čas.... Povídej Ramonko, jaké je moře v Anglii ? Má Prokletí pravdu ? Myslím , že má, já jsem letos určitě nechala kus srdce ležet na útesech v Tremiti.....

ICE
21. 02. 2002
Dát tip
Co se dá k tomu vážně napsat? :-) ...

fox
30. 05. 2001
Dát tip
ja

Wiki
21. 04. 2001
Dát tip
*****!

Wopi
01. 04. 2001
Dát tip
Ramono, jsi neuvěřitelná

Ramona
09. 03. 2001
Dát tip
Děkuji. Bezbřehá ? Proto nemůže někam doplout. Žádné nohy, když je odliv, ocas ~ ~ ~

Sala
28. 02. 2001
Dát tip
"Moře..." má vždy více, tvoji vůni.. srdcem bezbřehá... S odlivem ke tvým nohám, vepisuji malý, souznějící dárek, při pokřiku racků, ať modrým neodvane jeho způsobilé dnešní, pro oči ustaraně slané... Naděje /zná do života barvu/ plachet slov útěšných, po větru stále u radosti, s tebou! ...plním odkazem k sobě :-)

Albireo
05. 02. 2001
Dát tip
Skvělé! TIP A zásadní nesouhlas s Tichem.

Ostrich
16. 12. 2000
Dát tip
Napůl moře, napůl Morana ta dívka v šatech havrana má slova větrem mořená však marně vchází do jména... Je to opravdu dobrá báseň. Tip.

...!

Prokletí
31. 10. 2000
Dát tip
*Mořena: myslím, že moře je po ženě ta nejkrásnější věc na světě ... i když voda je podle mě element-žena ... byl jsem jednou v Anglii ... mají tam moře jiné - temně modré a tišší ... vzpomínky... Merle, nesnaž se tady nikomu nakecat, že se meješ!!! ;o) ... jestli někdy moře uvidíš, ztratíš kus srdce a necháš ho ležet na útesech ... nebo teda na okraji vany, nó Hackmane, napiš mi to česky a budu svítit... Šílko: v obojím, Ramonka si nosí kousek toho moře v srdíčku m.

hermit
30. 10. 2000
Dát tip
Skvělé. Skvělé.

Arri
25. 05. 2000
Dát tip
Citim bolest, jakoby mně někdo bodl kopím do srdce...

Sly
08. 04. 2000
Dát tip
Tak holka ... co víc? ach... jak ubohé jsou slova, ale Ty, jak vidno umíš s nimi zacházet... opravdu nemám slov... TIP a šplouch, šplouch, fííííííííí aaaaaaaaaaaaach...

Šílená
28. 02. 2000
Dát tip
sestřičko dík za vzpomínku:o) jedna z těch nepromarněných chvilek na chatech:o)))

( vidíš zaujalas i toho "morouse" co na tebe dělal ve středu čertíka v pokecu:o))) ať už jsi zpátky... no tááááák:o)

Hackman
26. 02. 2000
Dát tip
mořenamoře patří

Bříza
25. 02. 2000
Dát tip
Azaline ! Zapomínáš !!! Kde je tvé "ale ten konec je nějakej divnej ?!" cítím se ošizen :-(
Ramono, Saxanko a všechny ostatní: Umíte čarovat ! - lituju, že se tak špatně soustředím - a že prý odcházíš ... Tohle mě fakt zaujalo...

zolli
24. 02. 2000
Dát tip
šplechlo na mne a je mi hezky
diky

AZALIN
24. 02. 2000
Dát tip
Tssssss.... nebylo to tady uz jednou? ;-) No ja vim, ja vim.. a ty vis taky.. tak snad jenom znovu:
*** MAGIC ***

Merle
23. 02. 2000
Dát tip
Rami: Tak jsem zoufale hledal, kde jsem tě zklamal, abych nepravil co jsem zpackal. No, tohle bude nejspíš ono.
Takže oprava: Tvoje moře mi tak úžasně připomělo moje vlastní zážitky, až jsem se zalekl. Byl to nádhernej pocit, vznášet se nad vlnama v proudu slov tvé básně, a sledovat opalizující bouřně hladinové odlesky blesků. Ta síla! Ta energie!! Ten pocit solného opojení, ta vůně hloubky a tajemství skrytých... Nikdy nezapomenu na ten den! Den, kdy jsem si poprvé osolil vodu ve vaně, ani na skvělou solečnost, kterou mi při tom tvořila moje nejmilejší gumová kachnička... ;-))))
Mořskou náladu a pusu sestřičce posílá Merlík

Ramona
23. 02. 2000
Dát tip
Šílko, děkuji ! Pamatuješ, jak jsme se na webchatu seznámily ? Byla jsi tehdy Salome, co se vrátila z Asie. Řekla jsem ti:
Salome, setři moři vlny, a utopíš se v utopii..
a ty jsi mi odepsala, Saxanko, tak teď jsi mě vystihla ! A pak jsem si se Somnambulem v noci povídala :-)
~ ~ ~

Ramona
23. 02. 2000
Dát tip
Merlíku, bráško, moc dobře si na to pamatuji :-) když si se tam poprvé vykoupal ! Ta síla, ta energie !! A jak si pak ta stará domovnice pod námi stěžovala že měla slanou potopu :-)))
~ ~ ~

Ramona
22. 02. 2000
Dát tip
Hackmane, už jsem se nejednou procházela po pobřeží a prosila moře, ať mě odvykne od pevniny. Šplíchalo a Neslyšelo
~ ~ ~

Merle
22. 02. 2000
Dát tip
já moře ještě real neviděl...

Šílená
22. 02. 2000
Dát tip
Ramonko to už není báseň!!! Vzdávám všechny snahy dát moře do slov... je tvoje. Jsem ráda že tento obraz vyšel z pera (namáčela jsi ho v srdci nebo v moři?) mé sestřičky:o)
je to úžasné!!!

Lampář
22. 02. 2000
Dát tip
Takovej ... tmavomodrej... az do seda.... vetrnej.... pocit :o)))
Zvlastne hezke...

Ramona
22. 02. 2000
Dát tip
Merle, byl jsi u moře, ani o tom nevíš. Přej si být mravencem, ty jeden real-ista !:-)
Šílko, už ani slovo ! a běžte se všichni podívat do galerie ! Jinak ti moc děkuji, a když mi Olda zavede v pokecu tu šmoulkovou barvu, něco ti namaluji :-)
Ticho, to nevadí že se ti to nelíbí. Mně se zase líbí tvoje jméno, a třeba se mi nelíbíš ty :-) vlastně.., určitě by ses mi líbil
~ ~ ~

Šílená
22. 02. 2000
Dát tip
šmoulkovou? o jééééééé já bych zase ráda fialovou...tak až začneš Oldíka zpracovávat tak se přimluv za sestřičku :o)))))))))))))))))))
Obrázek olejem je jedna věc a obrázek perem je druhá věc... já se ti už tolikrát snažila udělat něco o moři... ale stroskotala jsem o útesy skamenělých slov. Fakt tohle není jenom plácání to myslím šíleně vážně.

Hackman
22. 02. 2000
Dát tip
jo ty jsi mne dostala.......skoro

Hackman
21. 02. 2000
Dát tip
jo tak nejak to bylo....jako bys byla na mori

Hackman
21. 02. 2000
Dát tip
I long to be
at home, at sea.
The warm sun upon my face.
Hair from my eyes,
Hair from your eyes,
As we sail from place to place.

Jákob
21. 02. 2000
Dát tip
Ano vlny špíchá do mé tváře
a v srdci zažehla se divná záře

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru