Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2020/III. vyhlášení výsledků

01. 10. 2020
6
25
1647
Autor
Báseň_roku


25 názorů

tak to je jasný, a a a vvoo ttoto dde


Gora
06. 10. 2020
Dát tip

Radovane, příště nám to natřeš!!


hurá, nemám nulu


Gora
03. 10. 2020
Dát tip

Boženko, díky!


64T.B.S.
03. 10. 2020
Dát tip Aru, kalip

Ahoj,

moc pěkná soutěž, bezvadně organizovaná a tabulka hodnocení je vymakaná. Goře velké poděkování za skvěle vymyšlenou soutěž a její realizaci. A hlavně gratulaci všem vítězům

 


Delfín
03. 10. 2020
Dát tip

Gora: Já přece vím, že jsi tam a lastgasp taky.

Už jsme se taky domluvili, že znám i jistou Taru! (◠‿◕)

A ty už víš, kdo je Shimmir. Drabble povídka nebo veršované

drable bys dala, i když ta uadaná slova jsou teď hůře spojitelná.

Ale na tom odkazu hned vidíš, kolik slov máš, má jich být 100!

Fakt je, že zatím taky nic nemám, jindy jsem měl i čtyři.


Kočkodan
02. 10. 2020
Dát tip Gora

Na hlavičky vítězů se snáší moje blahopřání a k Irče a jejím pomocníkům směřuje poděkování.

Na první pohled praštilo do oka jednadvacet příspěvků, což jasně dokazuje, že zájem o soutěž nevymřel, právě naopak. A to je dobře.


Movsar
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Nejpoetictejsi na tom je ta tabulka


Gora
01. 10. 2020
Dát tip

Delfíne, na PP jsem, ale drabble je disciplína, které jsem se dosud nevěnovala. Snad někdo z těch, kdo četli tvou upoutávku na ni, nějaké drabble napíše a přispěje...

Tu úžasnou tabulku technicky dělal Přemysl /neboli Přemek či lastgasp/ a obsahem jsem ji nadívala já. Kdyby se vyhlašovala cena za trpělivost, zasloužil by si ji právě on, Přemek!


Delfín
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Extra poděkování patří Irence za tu tabulku. Netuším, čím se živíš, ale tohle se ti povedlo! :-)


Delfín
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Blahopřeji vítězům i autorce soutěže! Jsem rád, že i díky mně je účast slušná, celé dvě desítky! Koukám, že mezi vítězi je i známé jméno, Sváťu mám i v přátelích na FB a patří k lidem, které mám moc rád. :-*

Znám odjinud Marka Řezanku i K3 a možná i někoho dalšího, kdo se tu skrývá pod jiným nickem. Nu, jdu vymýšlet drabblátka na slova: *sasanka, studovat, nosohltan, bysta a tudy.* Na www.piste-povidky.cz to máme každý měsíc první víkend. Jestli se nemýlím, Irenka a K3 jsou tam taky. A vás druhé tam zvu taky! Ten výběr slov je vypečený, generátor si opět zažertoval. Tak kdo přijme výzvu a zkusí drabble povídku či veršované drabble? Už jsem párkrát dal obojí a chci zkusit i hybridní! Na www.pocet-znaku.cz se to krásně spočítá!

Hezký večer!:-) :-)

 

 


atkij
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Gratuluji vítězům. Prima. A pořadatelce Irence za organizaci soutěže. 


BělaŠmÁ
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Děkuji všem za tip, moje první soutěž..básně skládám přesně od 1.9.2020 ;-) Děkuji i pořadatelce, určitě to zabere spoustu volného času, který by šel využít i jinak ;-) a těším se na další..


Thea v tramvaji
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Gratuluji výhercům! To byl tentokrát "nářez " :) Zvyšuje se úroveň! 


Gora
01. 10. 2020
Dát tip

Ještě - díky také Radovanovi za košatější komentáře pod básněmi než je zde obvyklé a Delfínovi za veršované komentáře. Zd.hledačovi upozornění, že jeho hlasování jsem nemohla započítat, nenapsal slovo Hlas...

Děkuji za milé reakce zde!


lastgasp
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Blahopřeji vítězům v tak široké nominaci a děkuji Goře i Dannovi. 


Alegna
01. 10. 2020
Dát tip Gora

krásná práce :-)

gratulace vítězům i všem zúčastněným a Goře díky


Zajíc Březňák
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Také já gratuluji vítězům, děkuji ostatním soutěžícím a organizátorům.


Aru
01. 10. 2020
Dát tip Gora

též se připojuji s gratulací ;)


Muamarek
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Gratuluji vítězům a děkuji organizátorům...


K3
01. 10. 2020
Dát tip Gora

Muselo to být náročné, celá ta práce s tabulkou - uznání. A vítězům gratuluji.


Gora
01. 10. 2020
Dát tip

Ještě několik avíz, za nevyžádaná omluva...


Gora
01. 10. 2020
Dát tip LGarra

Cadmium, Philogyny, BělaŠmÁ , blahopřeji vám k vítězství III. kole Soutěže v poezii!!

O první a druhé místo se dělí tentokrát dvě básně, obě půjdou do celoroční soutěže. Poděkování však patří všem, kdo složili a poslali báseň! Rovněž lastgaspovi a Dannymu za pomoc s tabulkou výsledků!

Před námi je letos ještě IV. kolo, vyhlásím je začátkem prosince 2020.

V lednu 2021 pak uživatelé Písmáka vyberou z již neanonymních básní, umístěných na 1. místě, čtenářsky nejúspěšnější Báseň roku 2020. Proto pište, budu se těšit na vaše soutěžní příspěvky. Všem díky za zájem!

 


Zajíc Březňák
01. 10. 2020
Dát tip Gora, LGarra

Skvělá soutěž.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru