Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim

01. 10. 2020
4
14
453
Autor
PavelK

Ve třetím díle na třetím řádku popisuji špatně provedené řazení nižšího rychlostního stupně s meziplynem. To, pokud by tu náhodou byl někdo, kdo nikdy neřídil Traktor Zetor.

Ten starý dům znám!
To lešení mu bere
míru na kabát.


Film s Delonem.
Zapíchla do něj svoji
bradavku, Jaau!


Nedělní oběd -
znovu je slyšet traktor.
Trrmm! Chrr, Chrr!


Hele provázek!
Šikne se na rajčata -
neskončí v pračce.


Brýle a Li Po -
z hospody "U lípy" zbyl
lipový čaj.


14 názorů

PavelK
29. 01. 2021
Dát tip

Moc hezký komentář.

Děkuji moc.

:-)


mám radosr že máš radost adal sis práci s vysvětlením

 


PavelK
10. 11. 2020
Dát tip

Radovane udělal jsi mi velkou radost. Jednak vždy hodně potěší komentář u díl, které bylo publikované už dřív a jednak si myslím, že tenhle blok tak špatný nebyl. S prvním máš pravdu, ale přiznávám, že to nebyl záměr. Jen jsem viděl známý dům v lešení a zaujalo mě to. Asi v tom smyslu, že se napodzim obleče do nového kabátu. Podobné komentáře jako je ten tvůj jsou cenné protože ukazují jak různí lidé vnímají různě.  Film s Delonem, koncem léta jsem viděl kousek dvou delonovek ze 70 tých let. Všiml jsem si, že Delon byl vyvyžován krásnou ženou, která v obou filmech měla poměrně dlouhou scénu ve které byla nahá i když to děj nevyžadoval. Asi bylo potřeba přitáhnout chlapi do kina aby film vydělal. To zapíchnutí už byla jemně erotická scéna. řekl bych takový haiku okamžik, do kterého se vejde celý vesmír. Traktor je specifický, jsem rád, že si našel jednoho čtenáře. S provázkem  máš pravdu, dělám si ze sebe srandu, že jsem bordelář, vytáhl jsem ho náhodou z kapsy ještě na zahradě, ale to je jedno.


To první je super, nápad u hranice geniality s tím lešením a jeho funkcí

přijde mi povedená provázanost s oním - znám

a měřením přesných rozměrů domu

 

poslední se blíží haiku

 

ty mezi tím jsem zatím nerozlousknul, přijde mi, že k porozumnění je třeba u děje být, což jsem nebyl

Denrjú "provázek", pokud chápu - vytáhnul jej z kapsy  při vyndávání věcí z kapes před praním - tak senrjú je. Ale v tom případě nemá moc silný obsah

za prví tip

 

 


Gora
03. 10. 2020
Dát tip

Raději bych pochválila, ale ta příležitost se jistě ještě u tvých děl najde !


PavelK
03. 10. 2020
Dát tip

blacksabbath: Díky moc.


PavelK
03. 10. 2020
Dát tip

Pro Goru:

No, nějakou práci jsem si dal s tím, aby to vypadalo, že jsem si stím nedal žádnou práci.

:-)

Moc si vážím upřímnosti.

Díky!


PavelK
03. 10. 2020
Dát tip

Jsem rád, že si to našlo svého čtenáře.

Dík


já jsem si vybrala míru na kabát....za tu tip


Traktor Zetor jsem řídil:) (u nás na jihu Moravy řídí traktor téměř každý venkovan,..., jinak by tu ..neobstál :)), ..., a tohle se mi docela líbí:)

TIP


Gora
01. 10. 2020
Dát tip

Pavle, tentokrát jsem si nenašla... přijde mi, že ses rozhlédl a napsal, co ti pod ruku padlo, ale nedopracoval.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru