Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třiadvacátého

04. 10. 2020
0
1
199
Autor
Peacemag

.. jedná se spíše o pocit.. vzpomínku na pocit..ne konkretno.. no kdo ví, co v tom kdo uvidí nebo pocítí :D

Astrálně estetické zjevení v racionálně myšleném spontánním projevu tvůrce.

 

Mystifikace aplikovaná formou muzickou s nádechem astronomie z kosmu.

 

Katastroficky působící energie zahalující prostorné krajiny, zakomponované dimenze, různorodé atmosféry přilehlých světů.

 

Jednotné představenstva mnohočetných zástupců stvořitelů našeho umění kultury obohacené silami, optimistickými osobnostmi lidí, koncentrát několikrát násobným abstraktním psychedelickým zvukem, vněmy vnímané skrze srdce ruce hrát.

 

Spirálovité zakončení roztoku harmonie, empaticky propojené spojení s nástrojem na fantazii bytostí a účinkujících vystupující, naturálně zapojen konektory.

 

Spirituální představení kouzel ve stvárnění rituálu svobodné seance vesmíru. 

 

Beze stop zmizí všemožně vše hmotné, magie pocitu zážitků, vpije se a vsákne do hloubi duše . 


1 názor

Gora
04. 10. 2020
Dát tip

 

No, nevím, samé cizí slovo a esoterika, chtělo by to nějakou jednotící myšlenku...  takhle nějak nic extra necítím /jak se tážeš v prologu/, snad příště...

....................

Jednotné představenstva - jednotnÁ

vněmy vnímané skrze srdce ruce hrát. - vJemy?

bytostí a účinkujících vystupující, - bytostí a účinkujících vystupujícíCH

 ve stvárnění rituálu  -  ve Ztvárnění rituálu 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru